728 x 90

الن سامین عضو پارلمان بلژیک: ما باید پرسنل دپیلماتیک مشکوک و سفیران رژیم ایران را اخراج کنیم

پارلمان بلژیک
پارلمان بلژیک

الن سامین نماینده پارلمان بلژیک از حزب فلامس بلانگ از وزیر کشور، وزیر دادگستری و وزیر خارجه بلژیک در آستانه اعلام حکم دادگاه آنتورپ سؤال کرده است آیا امنیت عمومی به‌اندازه کافی تضمین شده و آیا اقدامات امنیتی افزوده‌یی در روز اعلام حکم در نظر گرفته شده است؟

این نماینده پارلمان بلژیک هم‌چنین خواستار تشدید سطح تهدید امنیتی برای روز صدور حکم و روزهای بعد از آن شده و در اظهاراتی که در سایت حزب فلامس بلانگ ۱۴بهمن منتشر شده خطاب به وزیر خارجه بلژیک می‌گوید: «اگر دیپلماتهای رژیم ایران می‌توانند به‌عنوان مأموران تروریستی عمل کرده و در خاک اروپا عملیات طراحی کنند، یک غربالگری دقیق از دیپلماتهای رژیم ایران در اروپا لازم است و می‌تواند یک پیام را برساند».

وی با رد هر گونه مماشات و معامله با رژیم آخوندی، تأکید می‌کند: «ما باید به اخراج پرسنل دیپلماتیک مشکوک رژیم ایران اقدام کنیم یا سفیر آنها را از کشور اخراج کنیم. علاوه بر این، بیش از هر زمان دیگری، تحریم‌های بین‌المللی با رژیم باید حفظ شود».

تیئو فرانکن نماینده پارلمان دیگر بلژیک نیز در توئیتر خود نوشت: «اسدی که به اتهام ترور در زندان بلژیک به سر می‌برد یک جاسوس از آب درآمد»...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36f10214-7da8-43aa-912b-5081730e02ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات