728 x 90

الحدث و اسکای نیوز: محکومیت ۲۰سال زندان اسدالله اسدی در دادگاه بلژیک قطعی شد

ریک ون رویسل وکیل شاکیان در دادگاه آنتورپ
ریک ون رویسل وکیل شاکیان در دادگاه آنتورپ
  • تلویزیون الحدث: محکومیت ۲۰سال زندان اسدی در دادگاه بلژیک قطعی شد
  • ریک ون رویسل وکیل شاکیان: اسدی برای جلوگیری از یک شکست دیگر از استیناف صرفنظر کرد

تلویزیون الحدث روز ۱۵ اردیبهشت درباره قطعی شدن حکم دیپلمات تروریست رژیم آخوندی گفت: ریک ون رویسل وکیل شاکیان گفت: ما بر این باوریم که اسدی هیچ امکانی برای بهبود وضعیتش را نمی‌بیند و برای جلوگیری از یک افتضاح یا یک شکست دیگر در عرصه بین‌المللی این موضع را گرفته است. به نوبه خود ما فکر نمی‌کنیم که تبادل زندانیان بین رژیم ایران و بلژیک انجام شود. رژیم ایران خواستار شکستی مجدد نیست.

بهزاد نظیری گفت: عدالت و تحقیقات و پلیس بلژیک وظیفه خود را انجام دادند. این سیاستمداران اروپایی هستند که به وظیفه خود قیام نمی‌کنند. زمان آن رسیده که از استمالت در قبال رژیم ایران و معامله با او دست بردارند و سر فرود آوردن در مقابل باجگیری رژیم ایران را متوقف کنند. این باجگیری از گروگانگیری و فریبکاری و دسیسه‌ها جهت تاثیر بر روی اروپایی‌ها جدا نیست.

  • تلویزیون اسکای نیوز: اسدی استیناف در مورد حکم ۲۰سال زندان به‌خاطر طراحی انفجار در فرانسه را پس گرفت

تلویزیون اسکای نیوز روز ۱۵اردیبهشت گفت: اسدالله اسدی در بهمن‌ماه گذشته به‌خاطر تلاش برای انجام یک اقدام تروریستی و بعد از خنثی شدن طرح انفجار گردهمایی شورای ملی مقاومت ایران ـ اپوزیسیون ـ در نزدیک پاریس محکوم شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24a361fe-8059-49db-a62c-5f571c352837"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات