728 x 90

اقدام به خودسوزی یک معلم معترض در مسجد سلیمان

خودسوزی معلم مسجدسلیمانی در اعتراض به عوامل شهرداری
خودسوزی معلم مسجدسلیمانی در اعتراض به عوامل شهرداری

یک معلم در مسجد سلیمان روز پنجشنبه ۱۸اردیبهشت اقدام به خودسوزی کرد و به مراکز درمانی منتقل شد. وی در اعتراض به تخریب قسمتی از دیوار حیاط منزلش توسط مأموران شهرداری اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش سایت حکومتی ایرنا یکی از معلمان شهرستان مسجدسلیمان در شمال شرق استان خوزستان بامداد پنجشنبه ۱۸اردیبهشت پس از نزاع با مأموران اجرائیات شهرداری خود را به آتش کشیده است‌.

پس از این اقدام معلم، ساکنان محل او را به بیمارستان انتقال دادند. همسر این معلم می‌گوید خودسوزی جنب پل هشت‌بنگله زیر نزدان رخ داده و آقای معلم دچار ۷۰درصد سوختگی شده است.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی سازمان پزشکی قانونی رژیم، خوزستان بالاترین میزان خودکشی در ایران را دارد و پس از آن لرستان، کرمانشاه، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

اقدام مردم به خودسوزی در اعتراض به فقر شدید و وضعیت بد معیشتی توسط هموطنان به جان آمده در حکومت آخوند روحانی، نشانگر دروغ و فریب این شیخ شیاد است.

مردم به جان آمده وقتی می‌بینند که صدای شکستن استخوان‌هایشان زیر فشار فقر شدید و مشکلات زندگی به گوش کسی در این حاکمیت جهل و فریب فرونمی‌رود، اعتراض خود را با خودسوزی و خودکشی به اطلاع عموم می‌رسانند و این چنین است که خودسوزی و خودکشی صدای بی‌صدایان می‌شود.

اما وظیفه همه اقشار و عناصر آگاه است که با پراکندن فضای یأس و ناامیدی و مرگ توسط دشمن ضدبشری مردم ایران، با آن مقابله و آن را خنثی کنند و متقابلاً فضای امید به آینده روشن فردای ایران را در پیرامون خود به‌پراکنند و بگویند که حکومت جانیان عمامه‌دار حاکم قطعاً و به‌زودی سرنگون خواهد شد و البته هر کس که تسریع سرنگونی را می‌خواهد باید هر اندازه که در توان دارد در مقاومت و مبارزه شرکت کند. مقاومت خود امید و شور و حرکت می‌آفریند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31b830a3-5406-4c55-aa7d-af2c71f9423a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات