728 x 90

اقدام جنایتکارانه ضدانسانی وحوش انتظامی خامنه‌ای در شهر ری + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۱۰شهریور
سخنگوی مجاهدین - ۱۰شهریور

در کلیپ هولناکی که نخستین بار توسط تلویزیون بی‌بی سی پخش شد و وسیعاً در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است وحوش انتظامی خامنه‌ای در باقرشهر در شهر ری، در یک اقدام جنایتکارانه ضدانسانی فرد محرومی را دستگیر کرده و با ضرب و زور تلاش می‌کنند او را در صندوق عقب خودروی انتظامی مچاله نموده با خود ببرند.

این اقدام ضدانسانی در ۵شهریور صورت گرفته است.

فضاحت اقدامات جنایتکارانه نیروهای سرکوبگر انتظامی رژیم آن‌چنان بالا گرفته است که، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو سابق مجلس ارتجاع روز شنبه دهم شهریور در مصاحبه با خبرگزاری حکومتی ایلنا به اقدامات سرکوبگرانه توسط مأموران نیروی سرکوبگر انتظامی از جمله قتل محمد میرموسوی در زیر شکنجه اعتراف کرد و گفت ممکن است دهها اتفاق مثل اتفاق آقای موسوی و از این دست افتاده باشد اما صدای آن در نیامده است.

وی افزود: حادثه لاهیجان یک‌شبه ایجاد نشده است. دیشب هم ویدیویی منتشر شد که یک نفر را به‌زور سوار ماشین می‌کنند. چند وقت پیش هم در یکی از کلانتریهای شرق گیلان، سارق یک کابل را تا صبح به جرثقیل بستند.

 

عذر بدتر از گناه!

تشکر و قدردانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

از شهروند وظیفه‌شناسی که ویدئوی صندوق عقب برای پلیس ارسال نمود!

 

آش فضیحت به قدری شور بوده که مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در یک موضع‌گیری که «عذر بدتر از گناه» را تداعی می‌کند اعلام کرد:

به جهت پاکسازی نقاط آلوده مصرف مواد مخدر در معبر عمومی شهر و نارضایتی شهروندان واحد گشت انتظامی در تاریخ ۵شهریور ۱۴۰۳ قصد انتقال یکی از معتادان متجاهر به کمپ ترک اعتیاد را داشت که در حین انتقال فرد متجاهر، با هدف انتقال به کمپ خود را به داخل جوی آب می‌اندازد در ادامه، عوامل گشت در اقدام غیرحرفه‌یی و نامتعارف به جهت آلوده نشدن درون خودرو، قصد انتقال وی به صندوق عقب را داشتند. پلیس پایتخت عوامل وظیفه و کادر حاضر در صحنه را توبیخ کرده است. هم‌چنین از شهروندان وظیفه شناسی که این ویدئو را برای پلیس ارسال نمود، تشکر و قدردانی می‌شود.

 

سخنگوی مجاهدین به رانندگان تهرانی توصیه کرد یادشان باشد که اگر روزی خواستند خامنه‌ای و رادان را سوار کنند «به جهت آلوده نشدن درون خودرو» صندوق عقب را برای آنها باز کنند و بعد خودرو را آب بکشند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/22cae5c7-25a9-4ea4-bf5a-e5777a08d7f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات