728 x 90

افشای مادام‌العمر شدن موقوفات گوهرشاد برای آخوند علم‌الهدی

آخوند علم‌الهدی گماشته خامنه‌ای در مشهد
آخوند علم‌الهدی گماشته خامنه‌ای در مشهد

به دنبال افشای مادام‌العمر شدن موقوفات گوهرشاد برای آخوند علم‌الهدی پدرزن رئیسی و نماینده خامنه‌ای در مشهد، در جریان جنگ گرگها، وی اعتراف کرد که خود او این درخواست را کرده است.

آخوند علم‌الهدی به روزنامه وابسته به ولایتی، مشاور خامنه‌ای گفت که نماینده خامنه‌ای قصد داشت تولیت موقوفه گوهرشاد را به مدت پنج سال به او بدهد اما او به این تصمیم اعتراض کرد و گفت پنج سال معنا ندارد. پس از اعتراض شفاهی به دوره پنج‌ساله تولیت یک دادخواستی دادم به اداره تحقیق اوقاف و این اداره تولیت همیشگی موقوفه گوهرشاد را به نام بنده زد.

وحید اشتری از خبرنگاران رژیم که سال گذشته جریان سیسمونی نوه قالیباف را لو داد، در توئیتی درباره مادام‌العمر شدن موقوفه گوهرشاد برای آخوند علم‌الهدی را رسانه‌ای کرد و تحت عنوان یک پرده دیگر از موقوفات در کشور نوشت: سال۹۶ با نظر اداره تحقیق اوقاف خراسان، یکی از بزرگترین موقوفات مشهد به علم‌الهدی واگذار شده است. برای فهم عظمت این موقوه واگذار شده فقط بدانید که بیش از هزار هکتار زمین در مشهد دارد و فقط در چناران ۵۷۰۰ رقبه سنددار دارد.

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی پیش از این درباره پاسخهای آخوند علم‌الهدی برای ماستمالی کردن این اخاذی آشکار نوشته بود: علم‌الهدی به این نکته اشاره نکرده که مقدار موقوفات گوهرشاد و حق‌التوالیه‌ای که به او می‌رسد چقدر است؟(  سایت حکومتی همشهری آنلاین۳ مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93e7241c-470b-4185-b0a4-71c5efcad992"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات