728 x 90

افشای دروغ بزرگ

افشای نوار مکالمه خلبان خطوط هوایی آسمان که شلیک موشک پاسداران به مسافران را دید و بلافاصله گزارش کرد، شاهدی انکارناپذیر از عملیات دروغ تحت‌نظر خامنه‌ای و روحانی است.

از همان لحظه، عملیات بزرگ لاپوشانی شروع شد. روز بعد از شلیک، سخنگوی روحانی با انتشار بیانیه‌ای شلیک را حاشا کرد و پس از افشای شلیک، دوباره دروغ گفت.

ربیعی، سخنگوی آخوند روحانی: «حتی در بیانیه‌ای که من پنجشنبه‌شب منتشر کردم برداشت عدم‌صداقت صورت گرفت اما واقعیت این است که ما دروغ نگفتیم».

رئیس‌جمهور اوکراین صحت نوار صوتی برج مراقبت را تأیید کرد.

در همین رابطه یک سایت حکومتی در مطلبی با عنوان فاز دوم یک دروغ نوشت: «همزمان با هشدار خلبان هواپیمایی آسمان، یک هواپیمای قطری هم که در نزدیکی محل حادثه در حال عبور بوده اظهاراتی مشابه را با برج مراقبت تبادل کرده است».(روزنامه جهان صنعت ۱۵بهمن ۹۸)

ربیعی: «دروغ به‌معنای جعل آگاهانه و عامدانهٔ یک واقعیت است».

یک رسانهٔ دیگر حکومتی می‌نویسد: «مهم‌تر از همه این‌که مسئولان هواپیمایی کشوری به‌ طور طبیعی از ماجرا اطلاع داشته‌اند. پس چگونه می‌شود که آن را به مقامات بالاتر خود اطلاع نداده باشند».(روزنامه حکومتی شهروند ‌۱۵بهمن ۹۸)

عملیات دروغ هم‌چنان ادامه دارد و رژیم آخوندی در وحشت از برملا شدن واقعیت و خشم مردم، از تحویل جعبه سیاه خودداری می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5bc4e23b-d3f6-4e3d-bdca-434ea50cb56e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات