728 x 90

افشای استفاده رژیم آخوندی از شرکت جی آی سی و شمار دیگری از شرکتهای آلمانی برای پولشویی و دور زدن تحریم‌ها

شرکت جی‌آی‌سی
شرکت جی‌آی‌سی

افشای استفاده رژیم آخوندی از شرکت جی آی سی و شمار دیگری از شرکتهای آلمانی

برای پولشویی و دور زدن تحریم‌ها

سایت اخبار تلویزیون کانال یک آلمان، تاگس شآو با انتشار اسنادی که از سازمان مجاهدین خلق ایران به‌دست آورده، استفادهٔ رژیم آخوندی از شرکت جی‌آی‌سی در دوسلدورف و شمار دیگری از شرکتهای آلمانی برای معاملات تجاری بین‌المللی و دور زدن تحریم‌ها را افشا کرده است.

سایت تاگس شآو نوشت: طبق ثبت تجاری، شرکت جی‌آی‌سی در دوسلدورف در سال ۲۰۱۲ مستقیماً با پول رژیم ایران تأسیس شده است. پشت صحنه این شرکت، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر است، مجموعه‌یی که در بیش از ۱۰۰شرکت در ایران از بخشهایی مانند صنایع نفت، شیمیایی و ساختمانی مشارکت دارد و از سال‌ها پیش مورد تحریم آمریکا قرار گرفته است.

سایت تاگس شآو بر اساس اسناد منتشر شده توسط مجاهدین خلق افزوده است: به‌گفته مقامات آمریکایی، سرمایه‌گذاری غدیر بخشی از شبکه‌یی از شرکتها است که شامل ارگانهای امنیتی دولتی ایران مانند سپاه پاسداران نیز می‌شود.

سایت تاگس شآو افزود جواد دبیران از سازمان مجاهدین خلق ایران در این مورد می‌گوید: رژیم آخوندها طی سال‌ها توانسته است «شبکه وسیعی برای دور زدن تحریم‌ها با سوء‌استفاده از سیاست مماشات فاجعه‌بار غرب بسازد».

دبیران خواهان لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران رژیم ایران توسط اتحادیه اروپا و تحریم بیشتر بخشهای اقتصادی آن است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/318b4fa1-06c1-4929-a846-3196d75b6961"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات