728 x 90

افشاگری مقاومت ایران و تیرخلاص به دعاوی رژیم

روز هشتم مهر دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی جزییات حملات رژیم آخوندی به تأسیسات نفتی عربستان را افشا کردند.

بر اساس اطلاعات سازمان مجاهدین از درون رژیم، طرح کلی عملیات در روز چهارشنبه ۳۱ژوئیه ۲۰۱۹ در جلسه شورای عالی امنیت ملی رژیم به‌ریاست حسن روحانی تصمیم‌گیری شد. در این جلسه جواد ظریف، پاسدار غلامعلی رشید، پاسدار حسین سلامی، قاسم سلیمانی و امیرعلی حاجی‌زاده شرکت داشتند.

در این افشاگری آمده است: «خامنه‌ای پاسدار غلامعلی رشید و امیرعلی حاجی‌زاده را مأمور اجرای این طرح کرد. ستاد فرماندهی تاکتیکی عملیات به فرماندهی پاسدار محمد فلاحی از یک هفته قبل در پایگاه امیدیه در خوزستان مستقر شد. عده‌ای از پاسداران متخصص موشکی از پایگاه ماهشهر نیز به امیدیه منتقل شدند. موشکهای کروزی که در مجتمع صنایع نظامی رژیم در پارچین ساخته شد در این حمله به کار گرفته شده است».

این افشاگری که اطلاعات فوق‌سری پاسداران را برملا کرد بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهانی داشت.

فاکس نیوز: «خامنه‌ای شخصاً دستور حمله به تأسیسات نفتی سعودی را صادر کرد». 

ایلاف لندن: «امروز اپوزیسیون ایران فاش کرد که علی خامنه‌ای شخصاً فرمان اجرای حمله به تأسیسات نفتی عربستان را داده است». تلویزیون الغد – امارات:‌ «تماشا کنید... اپوزیسیون ایران طرح تهران برای حمله به آرامکو را افشاء کرد». 

اکسپرس نیوز: «یک گزارش تکان‌دهنده جدید می‌گوید عامل حملهٔ‌های پهپادی به تأسیسات نفتی عربستان، ایران بوده است».

رسانه‌های حکومتی نسبت به این میزان حجم انعکاسات ابراز تعجب کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc981be2-8e01-49de-9a87-2b40faa3a715"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات