728 x 90

افسر سابق نیروی ویژه ارتش آمریکا: ما قاسم سلیمانی را چند سال پیش به مولکول‌های تشکیل دهنده‌اش برگرداندیم

جیم هانسون افسر نیروی ویژه ارتش آمریکا
جیم هانسون افسر نیروی ویژه ارتش آمریکا

جیم هانسون، افسر سابق نیروی ویژه ارتش آمریکا روز ۲۵فروردین در مصاحبه به نیوزمکس گفت: رژیم ایران هنوز می‌خواهد به‌خاطر از صحنه حذف شدن سلیمانی انتقام بگیرد. ما قاسم سلیمانی را چند سال پیش به مولکول‌های تشکیل دهنده‌اش برگرداندیم.

مجری تلویزیون نیوزمکس با معرفی جیم هانسون به‌عنوان یکی از افسران سابق نیروهای ویژه ارتش آمریکا و نویسنده کتاب «پیروز شدن در جنگ داخلی دوم بدون شلیک حتی یک گلوله» نظر او را درباره بازداشت دو نفر از تیمهای جاسوسی رژیم آخوندی در آمریکا و احتمال نفوذ در سرویس امنیتی آمریکا پرسید.

جیم هانسون گفت: اقدام به آزادی این دو نفر، دیوانگی است. نمی‌دانم چگونه می‌توانید این موضوع را به‌عنوان چیزی غیر از توطئه‌یی برای نفوذ به سرویس مخفی و دسترسی به اطلاعات حفاظت شوندگان توجیه کنید. چه جو بایدن باشد و چه شخص دیگری تحت حفاظت سرویس مخفی. این افراد این کار را می‌کردند. در غیراین صورت، چگونه هدایایی به ارزش صدها هزار دلار را توضیح می‌دهید که به این افراد و همه اعضای سرویس مخفی و محققان داده می‌شد. این کار نامعقولی است. قاضی باید این موضوع را بررسی می‌کرد و می‌گفت که این بخشی از نوعی تلاش خارجی برای نفوذ به سرویسهای امنیتی ما بود و این موضوع را کمی جدی‌تر می‌گرفت... .

من این احساس را دارم که این ایران پشت این بوده است. یکی از افراد دو بار به ایران سفر کرده بود. و ایران هنوز از این‌که ما قاسم سلیمانی را چند سال پیش به مولکول‌های تشکیل دهنده‌اش برگرداندیم، بسیار بسیار عصبانی است. بنابراین آنها می‌خواهند تاوان آن را از ما بگیرند. و اصلاً غیرمنتظره نخواهد بود که این بخشی از جمع‌آوری اطلاعات آنها باشد در تلاشی برای بررسی ترور احتمالی در اقدامی تلافی‌جویانه. و این امر اجازه قاضی برای آزاد کردن آنها را ناپسندتر می‌کند. همان‌طور که شما گفتید، او هنوز هم همه این افرادی را که جرم اصلی آنها تجاوز به زمین ترامپ بود، در زندان دارد. این سوء‌استفاده کامل از قدرت است.

اگر توطئه به ایران مرتبط شود، این داستان بزرگی است. و آنها نمی‌خواهند در مورد آن صحبت کنند، درسته؟ زیرا بایدن هنوز در تلاش است تا یک معامله وحشتناک دیگر با ایران در مورد تسلیحات هسته‌یی انجام دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1dc423e-434d-46e9-a30e-cd1bb5e104a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات