728 x 90

افسار پاره کردن رژیم ولایت علیه مقاومت در وحشت از تصویب لیست‌گذاری سپاه پاسداران توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا

سیاست روز - روزنامه خامنه‌ای
سیاست روز - روزنامه خامنه‌ای

افسار پاره کردن رژیم ولایت علیه مقاومت در وحشت از تصویب لیست‌گذاری سپاه پاسداران

توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا و اجماع جهانی علیه ابزار اصلی سرکوب و اختناق و حفظ نظام

 

سیاست روز - روزنامه خامنه‌ای

«رد خون» در تصمیم اروپا علیه سپاه

سیاست روز - مریم رجوی در پارلمان اروپا

 

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران:

پارلمان اروپا از تروریستهایی حمایت می‌کند که بیش از ۱۷هزار نفر را ترور کردند

پاسدار سلامی سرکرده سپاه خامنه‌ای:

اگر اروپایی‌ها دچار اشتباه شوند باید پیآمد اشتباه خود را بپذیرند

امروز مجاهدین توسط چه کسانی حمایت می‌شوند؟

بیش از ۱۷هزار نفر را مجاهدین کشتند‌

 

تلویزیون رژیم اول بهمن ۱۴۰۱

گوینده: رئیس مجلس شورای اسلامی نخستین ساعات بامداد امروز با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه و دیدار با سرلشکر سلامی اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا را محکوم و و از سپاه حمایت کرد.

قالیباف رئیس مجلس:

امروز خود آنها حامی تروریست هستند شما پارلمان اروپا را چند صد متر آنورتر را نگاه کنید از تروریستهایی دارد حمایت می‌کند که بیش از ۱۷هزار نفر را ترور کردند امروز مورد حمایت آنهاست.

گوینده: فرمانده کل سپاه هم گفت اگر مجاهدت‌های مجموعه سپاه با محوریت نیروی قدس و فرماندهی شهید سلیمانی نبود قطعاً آتشفشان تروریستی که توسط آمریکایی‌ها ایجاد شد دامنگیر اروپایی‌ها می‌شد و امنیتی که امروز در اروپا حاکم است از بین می‌رفت.

پاسدار سلامی فرمانده سپاه: دوبار اروپا خودش را در قلب یک جنگ جهانی قرار داده و امروز بر ویرانه‌های همان جنگهای گذشته اروپای جدید شکل گرفته این اروپا از اشتباهات گذشته خودش درس نگرفته فکر می‌کند که با این بیانیه‌ها می‌تواند این سپاه عظیم را …. این را می‌تواند مثلاً متزلزل کند خوب ما که هرگز از اینجور بیانها و حتی عمل نهفته در این بیانها هم نگران نیستیم! چون هر چقدر دشمنان ما به من فرصت عمل بدهند ما قوی‌تر عمل می‌کنیم سپاه اساساً در عمل قوی بوده کار انجام می‌دهد یعنی کسانی که این امکان را فراهم می‌کنند که قدرت سپاه به حرکت در بیاید اینها خوب به نفع سپاه کار می‌کنند.

گوینده: پارلمان اروپا با تصویب متمم قطعنامه‌یی از اتحادیه اروپا و کشورهای عضو خواست تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست آنچه سازمانهای تروریستی می‌خوانند طبقه‌بندی کند

(تلویزیون شبکه خبر رژیم: ۱بهمن ۱۴۰۱)

 

پاسدار سلامی سرکرده کل سپاه پاسداران در دیدار با قالیباف هم‌چنین گفت: اگر اروپایی‌ها دچار اشتباه شوند، باید پیآمد اشتباه خود را بپذیرند امروز ببینید که سازمان مجاهدین توسط چه کسانی حمایت می‌شود؟ بیش از ۱۷هزار نفر را این تروریستهای مجاهدین کشتند‌.

(خبرگزاری حکومتی تسنیم ۱بهمن ۱۴۰۱)

 

تلویزیون حکومتی:

سپاه پاسداران از نظر اعضای اتحادیه اروپا یک گروه تروریستی است

همین چند ساعت قبل به این نتیجه رسیدند

اما همنشین مورد علاقه افرادی که زیر این عهدنامه را امضا کردند کیست؟

و بیشترین نشست و برخاست با چه تفکری دارند. مریم رجوی

تلویزیون رژیم ۲۹دی ۱۴۰۱

 

تلویزیون حکومتی- مریم رجوی

گوینده: اتحادیه اروپا امروز در حالی در سالن اجلاس خود سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی را گروهک تروریستی نامید که در همانجا سال‌ها میزبان یکی از بزرگترین گروهک‌های تروریستی بوده.

گزارشگر: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران از نظر اعضای اتحادیه اروپا یک گروه تروریستی است. همین چند ساعت قبل در این ساختمان به این نتیجه رسیدند.

گزارشگر: این اتحادیه مهمترین تعریفش از تروریست را در قرارداد بین خودشان این‌گونه تعریف کردند.

خواندن متن یک سند اروپا: «حملات به جان یک فرد که ممکن است باعث مرگ شود. حمله به تمامیت جسمانی یک فرد و عرضه و استفاده از سلاح، مواد منفجره یا سلاحهای هسته‌یی بیولوژیکی یا شیمیایی

گزارشگر: اما همنشین مورد علاقه افرادی که زیر این عهدنامه را امضاء کردند کیست و بیشترین نشست و برخاست را با چه تفکری دارند.

مریم رجوی، او که در کارنامه گروهکش بیشترین شباهت را با معیارهای اتحادیه اروپا برای تروریستی بودن را دارد.

کشتار بیش از ۱۷هزار در دهه شصت که البته از نظر اتحادیه اروپا نه تنها این عملکرد تروریستی نیست بلکه نمک گیر عاملان این جنایات شدند. مثلاً اینجا در سال۲۰۰۴ که در پارلمان اروپا برایش دست می‌زنند.

مریم رجوی: بسیار بسیار متشکرم

گزارشگر: سال۲۰۰۶ برایش فرش قرمز می‌اندازند، سال۲۰۰۷ این‌گونه از او استقبال می‌شود، سال۲۰۱۴ درست در روز موسوم به حقوق‌بشر یک جنایتکار مهمان اصلی اتحادیه اروپا می‌شود.

گزارشگر: سال۲۰۱۶ او که نیروهای زنش را وارد میدان نبرد کرده بود به‌خاطر حقوق زنان مهمان همین اتحادیه شد.

گزارشگر: سال۲۰۱۸ و حتی دورهمی مجازی اخیرش با اعضای پارلمان اروپا در نکوهش انسان کشی، جلسات پی‌درپی در ستایش انسانیت

گزارشگر: با گروهکی که سربازانش را برای ریختن خون انسانها تجهیز می‌کرد. حالا در همان سال‌ها جلساتی که یک تروریست به صندلی‌هایش تکیه زده، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را تحریم می‌کند

(تلویزیون شبکه دو رژیم ۲۹دی ۱۴۰۱)

 

روزنامه اطلاعات –اول بهمن۱۴۰۱

درخواست برای قرار دادن سپاه در لیست تروریستی مسبوق به سابقه است

و سال‌ها پیش از این در اظهارات سرکرده سازمان مجاهدین خلق به کرات بیان شده بود

با دنبال کردن روال اتفاقات چهار ماه گذشته شاهد حرکت خزنده سازمان مجاهدین

و موفقیت در تحقق اکثر اهداف یاد شده هستیم

در سوم فروردین ۱۳۸۹ رئیس جمهور خود خوانده

در جلسه‌یی در کاخ ریاست مجلس آلمان با حضور شماری از نمایندگان پارلمان

دولت‌های غربی به‌ویژه دولت آلمان را فراخواند

که «به تحریم‌های همه‌جانبه به‌ویژه در زمینه نفت و بنزین علیه ایران دست بزنند

و سپاه پاسداران را در لیست نهادهای تروریستی قرار دهند»

 

مریم رجوی از ایرانیان در تمام کشورهای جهان خواست

مردم و دولتهای این کشورها را ترغیب کنند که حق مقاومت مردم و جوانان شورشگر

برای سرنگونی را به‌رسمیت بشناسند و هر گونه رابطه و امداد رسانی

به این رژیم را قطع کنند

 

روزنامه حکومتی اطلاعات اول بهمن ۱۴۰۱:

درخواست برای قرار دادن سپاه در لیست سازمانهای تروریستی مسبوق به سابقه است و سال‌ها پیش از این در اظهارات سرکرده سازمان مجاهدین خلق به کرات بیان شده بود. به‌عنوان نمونه در سوم فروردین ۱۳۸۹ رئیس جمهور خود خوانده کمپ اشرف در جلسه‌یی که در کاخ ریاست مجلس آلمان با حضور شماری از نمایندگان پارلمان آلمان، برگزار شد، دولتهای غربی به‌ویژه دولت آلمان را فراخواند که «به تحریم‌های همه‌جانبه به‌ویژه در زمینه نفت و بنزین علیه ایران دست بزنند و سپاه پاسداران را در لیست نهادهای تروریستی قرار دهند». او تأکید کرد که «تحریم ضروری است ولی کافی نیست. تحریم باید با تغییر سیاست در قبال مقاومت ایران همراه شود». پس از آن جلسه، او طی سالهای گذشته و در مناسبتهای مختلف این خواست را تکرار کرده است. در طی اعتراضات اخیر نیز، او مجدد خواستار تعطیلی سفارتهای ایران و اخراج عوامل آن از جمله نیروهای قدس و ابطال پاسپورت‌های آنها شد و تأکید کرد «کرسی ایران در ملل‌متحد هم‌چنان که از چهار دهه پیش گفته‌ایم از آن مردم و مقاومت ایران است. سپاه پاسداران باید در تمامیت خود لیست‌گذاری و منحل شود». او هم‌چنین از «ایرانیان در تمام کشورهای جهان» خواست که «مردم و دولتهای این کشورها را ترغیب کنند که حق مقاومت مردم و جوانان شورشگر برای سرنگونی را به‌رسمیت بشناسند و هر گونه رابطه و امدادرسانی این رژیم را قطع کنند».

چند محور اصلی اساس فعالیت سازمان مجاهدین خلق بوده است: تلاش برای سوار شدن بر موج اعتراضات مردمی در مقاطع مختلف و بهره‌برداری و انحراف آنها؛ کسب حمایت بین‌المللی، خصوصاً جلب حمایت کشورهای غربی در جهت سرنگونی جمهوری اسلامی؛ قبولاندن سازمان به‌عنوان آلترناتیو نظام به‌عنوان سازمانی پیشرو و طرفدار حقوق زنان؛ نفوذ در طیفهای مختلف اپوزیسیون و ترویج شعارها و اهداف خود در بین آنها؛ لابی کردن و جذب سیاستمداران در کشورهای مختلف و پیشبرد سیاستهای خود از طریق آنها؛ درخواست بستن سفارتهای (نظام) ایران؛ ترغیب به اعمال تحریم‌های همه‌جانبه علیه (نظام) ایران؛ و بالاخره قرار دادن سپاه پاسداران، نیروهای اطلاعات، بسیج و سپاه قدس در لیست گروه‌های تروریستی.

با دنبال کردن روال اتفاقات چهار ماه گذشته، شاهد حرکت خزنده سازمان و موفقیت در تحقق اکثر اهداف یاد شده هستیم. سازمانی که … با نفوذ و هزینه کردن و به کارگیری لابی‌های قدرتمند در حال پوست انداختن است. به این ترتیب، اعضای اتحادیه اروپا در بهمن ۱۳۸۷ در بروکسل به حذف نام سازمان از فهرست گروه‌های تروریستی رأی مثبت داد و وزارت امور خارجه آمریکا هم در مهر ۱۳۹۱ طی بیانیه‌یی نام سازمان و افراد وابسته به آن را از لیست سیاه سازمانهای تروریستی این کشور خارج کرد. ملاقات مقام‌های عالیرتبه آمریکایی و اروپایی با سرکرده مجاهدین و حضور او در نشستهای پارلمانهای این کشورها در این سال‌ها قابل‌توجه است.

(روزنامه اطلاعات رژیم اول بهمن ۱۴۰۱)

 

غیظ روزنامه حکومتی سیاست روز از نقش مقاومت ایران در به ثبت دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی پارلمان اروپا

سیاست روز - مریم رجوی در پارلمان اروپا

 

روزنامه حکومتی سیاست روز ۱ بهمن۱۴۱۰:

پارلمــان اروپــا در حالی به دنبــال قرار دادن نام ســپاه پاســداران در لیست گروه‌های تروریستی است که پیش از این بارها میزبان سران مجاهدین بوده و به نظر می‌رسد که در تصمیم اخیر نیز مجاهدین نقش داشتند. پارلمان اروپا در جلســه روز پنجشــنبه خــود در اقدامی مداخله‌جویانه قطعنامه‌یی با عنوان» پاســخ به اعتراضات و اعدامها در ایران «را به تصویب رساند، متمم پیشنهادی مربوط به درج سپاه پاســداران در فهرست ســازمانهای اصطلاحا تروریستی اتحادیــه اروپا که روز قبــل از آن پس از رأی‌گیری به این قطعنامه اضافه شــده بــود نیز در قالب ایــن قطعنامه به تصویب رسید. قطعنامه مذکور علاوه بر این شامل بندهای دیگری است که خواستار تحریم رئیس‌جمهور و دادستان کل ایران می‌باشد. این در حالیســت که پارلمان اروپا در یکی دو دهه گذشته بارها میزبان سران سازمان مجاهدین خلق) (بوده و از این گروهک حمایت کرده است. مریم رجوی در ســال ۲۰۰۴ در پارلمان اروپا حضور یافت و مورد تشویق نمایندگان آن پارلمان قرار گرفت. دو سال بعد و ســه سال بعد نیز در نشســتهایی از سوی پارلمان اروپا مورد میزبانی و استقبال قرار گرفت.

وی در آســتانه روز حقوق‌بشر در سال۲۰۱۴ نیز مهمان پارلمان اروپا بود و سخنرانی کرد. در سال۲۰۱۸ نیز اعضای پارلمان اروپا در نشست مجازی مجاهدین شرکت کردند. اخبار این دیدارها و نشستها در رسانه‌های مختلف منتشر شد. به نظر می‌رسد در تصمیم اخیر پارلمان اروپا نیز منافقین مجاهدین نقش اساســی داشتند و نمایندگان آن پارلمان با .... مجاهدین کــه در عملیات مرصاد در ســال ۱۳۶۷ ضربات سختی از نیروهای مســلح به‌خصوص سپاه پاسداران دریافت کردند، رأی به تروریستی بودن سپاه دادند.

(روزنامه سیاست روز رژیم اول بهمن ۱۴۰۱)

 

خبرگزاری سپاه پاسداران

وزارت دفاع اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست تروریستی را محکوم و تأکید کرد:

این اقدام ادامه حمایت از اغتشاشگران، براندازان و مجاهدین است

 

خبرگزاری سپاه پاسداران ۳۰دی ۱۴۰۱:

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمانهای تروریستی» نامیده است را محکوم و تأکید کرد: تداوم این رویه اشتباه با پاسخ قاطع، محکم و پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد.

در بیانیه وزارت دفاع آمده است:

این اقدام با هدایت بزرگترین پدیدآورندگان و حمایت کنندگان جریانهای تروریستی در جهان شکل گرفته و ادامه‌ای بر خطاهای محاسباتی اروپا در حمایت از اغتشاشگران، براندازان و حتی (مجاهدین) است که روزگاری در فهرست تروریستهای اروپا قرار داشتند.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران

ارتش جمهوری اسلامی اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن

نام سپاه پاسداران در فهرست «سازمانهای تروریستی» را محکوم کرد

 

بیانیه ارتش تحت‌امر ولایت فقیه:

اقدام پارلمان اروپا از سر ناکامی در حمایت از اغتشاشات اخیر در ایران است

مبارزه با مجاهدین در کارنامه سپاه پاسداران می‌درخشد

 

خبرگزاری سپاه پاسداران ۳۰دی ۱۴۰۱:

ارتش جمهوری اسلامی با صدور بیانیه‌یی، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست آنچه که «سازمانهای تروریستی» نامیده است را محکوم کرد.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

امروز یک بار دیگر عناد و کینه ورزی دشمنان علیه نظام نمایان شد. اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است، علیه نهادی ضدتروریسم، از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است. مبارزه با گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک داعش در کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌درخشد که در این مسیر حاج قاسم سلیمانی را تقدیم کرده است.

ارتش جمهوری اسلامی اعلام می‌دارد که دست در دست سپاه پاسداران از نظام جمهوری اسلامی و ثبات منطقه حراست و صیانت می‌نماید.

 

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس:

پارلمان اروپا

در حالی به‌دنبال قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی است که پیش از این بارها میزبان سران مجاهدین بوده و به‌نظر می‌رسد که در تصمیم اخیر نیز مجاهدین نقش داشتند.

 

خبرگزاری تسنیم ۳۰بهمن ۱۴۰۱:

مریم رجوی

پارلمان اروپا در حالی به‌دنبال قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی است که پیش از این بارها میزبان سران مجاهدین بوده و به نظر می‌رسد که در تصمیم اخیر نیز مجاهدین نقش داشتند. 

قطعنامه مذکور علاوه بر این شامل بندهای دیگری است که خواستار تحریم رئیس‌جمهور و دادستان کل ایران می‌باشد.

این در حالیست که پارلمان اروپا در یکی دو دهه گذشته بارها میزبان سران سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بوده و از این گروهک تروریستی حمایت کرده است.

مریم رجوی در سال۲۰۰۴ در پارلمان اروپا حضور یافت و مورد تشویق نمایندگان آن پارلمان قرار گرفت. دو سال بعد و سه سال بعد نیز در نشستهایی از سوی پارلمان اروپا مورد میزبانی و استقبال قرار گرفت.

مریم رجوی در آستانه روز حقوق‌بشر در سال۲۰۱۴ نیز مهمان پارلمان اروپا بود و سخنرانی کرد. در سال۲۰۱۸ نیز اعضای پارلمان اروپا در نشست مجازی منافقین شرکت کردند. اخبار این دیدارها و نشستها در رسانه‌های مختلف منتشر شد.

مریم رجوی در پارلمان اروپا

مریم رجوی در سال۲۰۱۴ و در آستانه روز حقوق‌بشر مهمان پارلمان اروپا بود و در آن پارلمان سخنرانی کرد.

به نظر می‌رسد در تصمیم اخیر پارلمان اروپا نیز منافقین نقش اساسی داشتند و نمایندگان آن پارلمان با لابی‌های منافقین که در عملیات مرصاد در سال۱۳۶۷ ضربات سختی از نیروهای مسلح ایران به‌خصوص سپاه پاسداران دریافت کردند، رأی به تروریستی بودن سپاه دادند.

 

روزنامه وابسته به ولایتی مشاور خامنه‌ای

نکته قابل‌توجه در مورد مصوبه اخیر پارلمان اروپا

حضور اعضای نزدیک به مجاهدین در داخل جلسه رأی‌گیری است

در پاییز سرد سال۱۴۰۱

قرار بود تابستان داغ ۱۳۶۰ توسط مجاهدین

با چراغی خاموش تکرار شود

 

روزنامه فرهیختگان وابسته به ولایتی مشاور خامنه‌ای اول بهمن ۱۴۰۱:

پارلمان اروپا پنجشنبه هفته گذشته مصوبه‌یی را مبنی‌بر قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمانهای تروریستی به تصویب رساند که اگر چه فعلاً الزام حقوقی ندارد اما اگر دوشنبه هفته جاری در شورای اروپا نیز به تصویب برسد آن زمان به قانون لازم‌الاجرا تبدیل می‌شود و پس از آن اروپا نیز در موضعی برابر با آمریکا در مقابل نهاد‌های امنیتی ایران خواهد ایستاد.

در کنار این مواضع تعلیق مذاکرات برجامی نیز در پارلمان اروپا رأی نیاورد تا از مجموع این موارد این برداشت حاصل شود که قطعنامه اتحادیه اروپا علیه سپاه عملاً اهرمی برای اعمال فشار به ایران در میز مذاکرات محسوب می‌شود. اهرمی که شاید کارآیی لازم را نداشته باشد اما واجد پیام‌های مهمی است. پیام‌هایی که با به‌خاطر آوردن محتوا کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم یا اصطلاحا CFT اهمیت بیشتری نیز می‌یابد. نکته قابل‌توجه در مورد مصوبه اخیر پارلمان اروپا حضور اعضای نزدیک به مجاهدین در داخل جلسه رأی‌گیری است. چهره‌هایی که از کانادا تا اروپا به راه افتاده‌اند تا برچسب تروریستی را از روی خود برداشته و آن را به مدافعان امنیت کشور بچسبانند. این حضور باعث می‌شود تا مردم ایران نگاه شفاف‌تری به دست‌های پشت‌پرده اتفاقات چند ماه اخیر پیدا کرده و تکلیف خود را با قدرتهای غربی نیز بهتر بدانند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c953a68-cbd1-4718-84ef-a3ee9da26eeb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات