728 x 90

افزایش بی‌سابقه قیمت دلار در بازار امروز تهران

افزایش بی‌سابقه قیمت دلار
افزایش بی‌سابقه قیمت دلار

در ادامه اوج‌گیری بهای ارزهای خارجی در ایران، دلار در بازار تهران روز پنجشنبه ۲۶تیرماه، به ۲۴۲۰۰تومان نرخ‌گذاری شد.
به گزارش سایت حکومتی دنیای اقتصاد، قیمت دلار امروز در بازار تهران به مانند روز گذشته افزایش یافت و در کانال ۲۴هزار تومان پیش رفت.
وب‌سایت بن‌بست که بهای ارزهای خارجی در ایران را ثبت می‌کند، روز پنجشنبه بهای دلار آمریکا را تا این لحظه ۲۴۲۰۰تومان اعلام کرد.
قیمت هر یورو در ایران نیز اکنون به ۲۷۶۰۰تومان رسیده است.

روزنامه حکومتی سرآمد روز سه‌شنبه ۲۴تیر صفحه اول خود را به شکل یک آگهی ترحیم منتشر کرد و تیتر زد: «مرحوم پول ملی».
در صفحه اول این روزنامه نوشته شده: «با نهایت تأسف و تالم با ورود قیمت هر دلار آمریکا به کانال ۲۳۰۰۰تومان، بدین وسیله رسماً خبر درگذشت ارزش و اعتبار پول ملی را به کلیه ایرانیان اعلام می‌داریم».
با ادامه روند رو به رشد قیمت ارز در بازار ایران، از دیروز قیمت فروش دلار در بازار آزاد به بالای ۲۳هزار تومان افزایش یافت.
سردبیر این روزنامه در توئیتر خود نوشت: «برای دلار۲۳ تومنی و این اقتصاد فرو شکسته، من نمی‌توانستم صفحه اول متعارفی برای روزنامه ببندم، باید اعلامیه می‌بستم! و بستم».

سرآمد - مرحوم پول ملی

سرآمد - مرحوم پول ملی

روزنامه حکومتی اعتماد روز ۲۴تیرماه نوشت: «در ایران شکنندگی غیرقابل باور ارزش پول ملی و آثار آن بر قیمت ارز، طلا، مسکن و سایر شاخصهای کلان اقتصادی به جد آزار‌دهنده است… انسان بیکار و گرسنه که با عدم امنیت و قطعیت مواجه است، در کمین امنیت نشسته است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80c0d62b-9303-4ccb-9df8-ee7bab345152"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات