728 x 90

اعضای مجلس اعیان انگلستان: نباید برای گروگانگیری به آخوندها باج داد

مجلس اعیان انگلستان
مجلس اعیان انگلستان

در جلسه مجلس اعیان انگلستان روز ۲۹شهریور، شماری از اعضای این مجلس ضمن اشاره به تروریسم و گروگانگیری رژیم آخوندی هر گونه معامله و باج دادن به آن را رد کردند.

لرد والنی گفت: آیا دادن ۶میلیارد دلار پاداش به رژیم ایران برای گروگان‌گیری احتمال تکرار جنایات آن را افزایش نمی‌دهد؟

لرد هانان نیز گفت: رژیم ایران به حمایت از شبه‌نظامیان تروریستی در آسیای مرکزی، لبنان، غزه و بالکان ادامه می‌دهد. این رژیم حتی تا بوئنوس‌آیرس به حملات خود ادامه داده است: آیا سیاست بهتری پیدا نمی‌کنیم که بگوییم هرگز به هیچ کسی پول نمی‌دهیم؟ وارد شدن به چنین بازی ننگ است.

لرد پولاک ضمن تقبیح باج دادن به آخوندها به‌خاطر گروگانگیری گفت: قطب‌نمای اخلاقی ما کجاست؟ در حالی که تحویل دادن میلیاردها دلار به رژیم توسط آمریکا نگران‌کننده است.

ما حزب‌الله را که یک بازیگر دولتی در لبنان هستند لیست‌گذاری تروریستی کردیم، پس می‌توانم از دوستم در دولت بخواهم که به وزارتخانه برگردد و از آنها بخواهد که فوراً در مورد سپاه پاسداران هم اقدام کنند؟

لرد مات وزیر ارشد دولت انگلستان گفت: استفاده رژیم ایران از بازداشت برای منافع سیاسی باید متوقف شود. ما به همکاری با ایالات متحده و سایر شرکای بین‌المللی برای پایان دادن به شیوه‌های منفور بازداشت توسط رژیم ایران ادامه خواهیم داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/abe57489-bbf4-4146-9554-f530da48b65c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات