728 x 90

اعدام جنایتکارانه مجیدرضا رهنورد به دستور خامنه‌ای و در ملاء عام! + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

 

سخنگوی مجاهدین: اعدام جنایتکارانه و ضدانسانی قهرمان شورشگر مجیدرضا رهنورد با جراثقال در ملأعام در مشهد یکی دیگر از خون‌ریزیهای بی‌حساب خامنه‌ای و سزاوار کیفر و انتقام از جلادان است.

به گزارش خبرگزاری میزان (متعلق به قضاییه جنایتکاران) مجیدرضا رهنورد، فرزند محمد جواد که در ۲۶آبان ۱۴۰۱ دو بسیجی را بهلاکت رسانده و ۴نفر دیگر را مجروح کرده بود صبح امروز (۲۱آذرماه) در مشهد و در ملأعام اعدام شد.

 

خبرگزاری میزان افزوده است: «بر اساس کیفرخواست، مجیدرضا رهنورد متهم بوده به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد از نوع چاقو به قصد جان مردم که منتهی به‌شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال‌زاده و مجروح شدن ۴نفر دیگر شد...

بر همین اساس دادگاه، این متهم را با اتهام محاربه به اعدام در ملأعام محکوم کرد. حکم صادره پس از بررسی مجدد توسط قضات دیوان عالی کشور و تأیید آنها و سپری شدن همه تشریفات قانونی و شرعی، صبح امروز در ملأعام و با حضور جمعی از مردم شهر مشهد اجرا شد».

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس ضمن مخابره این خبر نوشت:

آسوشیتدپرس ۲۱آذر: «دومین زندانی ایرانی به اتهام جرم اعتراضی اعدام شد
دبی، امارات متحده عربی (AP) - ایران روز دوشنبه اعلام کرد که دومین زندانی خود را که در بحبوحه اعتراضات سراسری که اکنون حکومت دینی کشور را به چالش می‌کشد، اعدام کرده است.
اعدام مجیدرضا رهنورد، کمتر از یک ماه پس از آن‌که گفته می‌شود وی چاقوکشی مرگبار علیه دو مقام امنیتی را انجام داده است، نشان‌دهنده سرعت اجرای احکام اعدام در ایران برای بازداشت شدگان تظاهراتی است که دولت امیدوار است آنها را سرکوب کند.
فعالان هشدار می‌دهند که حداقل دهها نفر قبلاً در جلسات غیرعلنی به اعدام محکوم شده‌اند». 

 

شایان ذکر است که صبح روز پنجشنبه ۱۷آذر زندانی قیام محسن شکاری ۲۳ساله به دستور خامنه‌ای اعدام شد و این اعدام جنایتکارانه دومین اعدام زندانیان قیام است. بی‌تردید جوانان دلیر قیام‌آفرین انتقام این شهیدان را از آخوندهای جنایتکار حاکم پس خواهند گرفت.

مجیدرضا رهنورد

شایان ذکر است که طی روزهای گذشته موج اعتراضها در شهرهای مختلف کشور علیه اعدام محسن شکاری رو به افزایش است و با این اعدام جنایتکارانه قطعا شاهد گسترش این اعتراضها خواهیم بود.

 

مشهد - بلوار ملک‌آباد - تظاهرات شبانه برای خونخواهی شهید قیام محسن شکاری - ۲۰آذر

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ec57b60-0e0d-4a3f-9fc5-0ac4b00f7d66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات