728 x 90

اعدام جنایتکارانه شایان سعید‌پور زندانی شورشی در زندان سقز

 شایان سعید‌پور زندانی شورشی در زندان سقز
شایان سعید‌پور زندانی شورشی در زندان سقز

دژخیمان خامنه‌ای شایان سعیدپور زندانی شورشی را صبح امروز سه‌شنبه ۲اردیبهشت۹۹ در زندان سقز اعدام کردند. وی روز هشتم فروردین از زندان فرار کرده و مجدداً روز ۱۷فروردین دستگیر شده بود.

مادر فردی که توسط این زندانی قبل از هجده سالگی به‌قتل رسیده بود به‌درخواست مردم که در مقابل زندان سقز تجمع کرده بودند حاضر به دادن رضایت شد و با بخشش شایان موافقت کرد. اما دادستانی جنایتکار خامنه‌ای با ورود او به زندان و دادن رضایت مخالفت کرده و با وحشی‌گری تمام شایان را که همراه با بیش از هفتاد زندانی از زندان سقز برای نجات خود از مرگ توسط کرونا فرار کرده و هیبت پوشالی رژیم را زیر سؤال برده بود، اعدام کردند.

شایان سعیدپور قرار بود در زندان سنندج اعدام شود، اما رژیم آخوندی برای زهر چشم گرفتن از زندانیان شورشی سقز، وی را صبح امروز در زندان سقز اعدام کرد.

وی روز گذشته همراه با شش زندانی دیگر جهت اجرای حکم جنایتکارانه اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شده بودند.

 

چند روز پیش نیز، رژیم آخوندی حکم اعدام مصطفی سلیمی را اجرا کرد. او نیز از جمله زندانیانی بود که چند روز پس از فرار از زندان سقز، بازداشت و به فاصله کوتاهی اعدام شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/239d4478-6423-4871-b1d4-aa4cfb557bfe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات