728 x 90

اعدام جنایتکارانه ۳زندانی در چهارشنبه، ۱۲زندانی در روز دوشنبه و ۷۰زندانی در مرداد ماه

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاومت

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعدام جنایتکارانه ۳زندانی در چهارشنبه، ۱۲زندانی در روز دوشنبه و ۷۰زندانی در مردادماه

 

دژخیمان خامنه‌ای در اولین روز شهریورماه سه زندانی به‌نام‌های بهروز رحمانی‌راد، کیومرث رضایی و رحمان ابراهیمی را در زندان قزل‌حصار به‌دار آویختند. شورش مروتی از هموطنان کرد که در شورش زندانیان در زندان مرکزی سقز در فروردین ۱۳۹۹ موفق به فرار و مجدداً دستگیر شده بود، روز سه‌شنبه ۳۱مرداد در زندان مرکزی سنندج حلق‌آویز شد.

دوشنبه ۳۰مرداد اضافه بر ۱۰زندانی که در اطلاعیه ۳۰مرداد آمده است، یک زندانی به‌نام امیر رحیمی در کرمان و یک زندانی دیگر در زاهدان روانه چوبه‌های دار شدند.

به این ترتیب قضاییه جلادان تنها در روز دوشنبه ۱۲زندانی را قربانی جنون اعدام خامنه‌ای کرده و از مردادماه دست‌کم ۷۰زندانی به‌دست جلادان حلق‌آویز شده‌اند که ۲۶تن از آنان از هموطنان بلوچ بوده‌اند.

 

خانم مریم رجوی گفت خامنه‌ای با این اعدامهای وحشیانه، به‌ویژه اعدام هموطنان بلوچ، در فضای رعب و وحشت می‌دمد تا از انفجار خشم خلق و قیامهای در تقدیر مردم به ستوه آمده جلوگیری کند. از جوانان شورشگر بلوچ انتقام می‌گیرند و مذبوحانه تلاش می‌کنند خیزش آنها را مهار نمایند.

خانم رجوی ملل متحد و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به پایان دادن به سکوت و بی‌عملی در مقابل رکورد دار شکنجه و اعدام در قرن بیست و یکم و اقدام فوری برای متوقف کردن ماشین کشتار این رژیم فراخواند و گفت قیمت مماشات و مذاکره با آخوندهای خون‌ریز را مردم ایران با اعدامهای بیشتر می‌پردازند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

اول شهریور ۱۴۰۲ (۲۳ اوت ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a699b97-1f39-4ddc-8cdd-1c2704e51faa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات