728 x 90

اعتصاب کامیون‌داران در ۳۱استان ایران، سومین روز + فیلم

این خبر در حال تکمیل است.

سومین روز اعتصاب رانندگان کامیون امروز سه‌شنبه سوم مهر نیز در اعتراض به پایین بودن کرایه‌ها و گرانی قطعات یدکی به اعتصاب خود ادامه دادند.

این اعتصاب هم‌اکنون در شهرهای ارومیه، یزد، قزوین، برازجان، نیشابور، کرمانشاه و شهر درچه اصفهان جریان دارد.

طی دو روز گذشته اعتصاب رانندگان کامیون به ۱۵۷شهر در ۳۱استان رسید.

 

اعتصاب سراسری کامیونداران - باغ بهادران اصفهان

 

اعتصاب سراسری کامیونداران - اهواز سالن اعلام بار

 

اعتصاب سراسری کامیونداران در اردبیل

 

اعتصاب کامیونداران - پالایشگاه اراک

 

اعتصاب کامیونداران - ابهر

 

اعتصاب کامیونداران - جاده اصفهان به ورزنه

 

اعتصاب کامیونداران - نیشابور 

 

اعتصاب کامیونداران - کمربندی کرمانشاه

برازجان - صف طولانی پمپ بنزین بدنبال اعتصاب کامیونداران نیمه شب سوم مهر

 

سومین روز اعتصاب کامیوندران - شهر درچه اصفهان

سومین روز اعتصاب کامیونداران - پیام یک راننده زحمتکش از اراک

اعتصاب کامیونداران در دومین روز:

اعتصاب سراسری رانندگان زحمتکش کامیون و خودروهای سنگین  دوم مهر در دومین روز به ۱۵۶شهر در ۳۱استان کشور گسترش یافت

رانندگان در ساری در استان مازندران، تویسرکان؛ سامان و بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، مبارکه؛ خورزوق؛ باغشاد لنجان و بهاران در استان اصفهان، مرند و گوگان در استان آذربایجان شرقی، خوی در استان آذربایجان غربی، نسیم شهر و شهریار در استان تهران، ابهر در استان زنجان، مرودشت در استان فارس؛ گناوه در استان بوشهر، محلات در استان مرکزی به سایر رانندگان اعتصابی پیوستند.

 

در کازرون رانندگان کامیون با به صدا درآوردن بوقهای ممتد خودروهای خود، با اعتصاب سراسری رانندگان کامیون اعلام همبستگی کردند.

 

این اعتصاب در حالی شکل گرفت که کارگزاران رژیم در مناطق مختلف، با دادن وعده‌های فریبکارانه درصدد شکستن این اعتصاب هستند.

 

همزمان با اعتصاب کامیونداران سراسر کشور، رانندگان ماشینهای حمل بار در مهاباد در اعتراض به گرانی و پایین بودن کرایه‌ها دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

 

در عسلویه و کرمان و اهواز به‌دلیل اعتصاب پمپ‌بنزینها بنزین نداشتند و صف طولانی تشکیل شده بود. بعضی از مردم برای تأمین بنزین به شهرهای مجاور هجوم بردند.

 

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران با درود به رانندگان شریف اعتصابی در سراسر ایران گفت رژیم آخوندی نه می‌خواهد و نه می‌تواند به‌ درخواستهای برحق آنان پاسخ دهد. تحقق این خواستها تنها با آزادی و حاکمیت مردم امکانپذیر است. وی عموم مردم به‌ویژه جوانان را به حمایت از اعتصاب‌کنندگان فراخواند.

 

اعتصاب کامیونداران جوین – خراسان رضوی – اعتصاب کامیون‌داران جوین استان خراساًن رضوی

 

اعتصاب کامیونداران - رشت – به نشانه همبستگی با رانندگان کامیون سراسر کشور کامیونهای خودشان را در اول ورودی رشت پارک کرده‌اند.

 

اعتصاب کامیونداران اصفهان - اعتصاب کامیون‌داران سراسر کشور به‌خصوص تانکردارها یکی از پارکینگ های کوچک اصفهان است این. سراسر تا سر کامیونها را خوابوندند درود بر شرف همه شما زنده باد ایران ما

 

اعتصاب کامیونداران سنندج - ‌با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه رانندگان محترم اینهم باربری سنندج چهار روز است بار نزده‌ایم در سنندج مانده‌ایم از رانندگان خواهشمندیم بار نزنند اعتصاب شروع شده است.

 

اعتصاب کامیونداران دزفول - ‌اینهم باربری دزفول که مملو از کامیون بود الآن هیچ ماشینی در آن وجود ندارد.

 

اعتصاب کامیونداران اصفهان - ‌پارکینگ تاکسی رانی اصفهان – ببینید چقدر ماشین اینجا خوابیده. تو پارکینگها پر از ماشینه خوابونده‌اند دوستان. اونطرف پارکینگ هم هست اگر دوست داشته باشید برایتان فیلم بگیرم

 

اعتصاب کامیونداران خورزوق اصفهان - پارکینگ خورزوق هم اکنون. اتوبان را هم نگاه کنید فقط سواری تردد دارد کامیون به هیچ عنوان نمی‌رود و بیاید.

 

اعتصاب کامیونداران بهاران سهلوان – اصفهان- مشاهده می‌کنید همه ماشینها کمرشکن ها خوابیده‌اند. ماشاءالله به غیرت اصفهانی ها.

 

اعتصاب کامیونداران تهران - سلام هموطن من راننده کامیون، آره اعتصاب می‌کنم بخاطر فقر، اعتصاب می‌کنم به‌خاطر نداری به خاطر لاستیک بخاطر قطعات، به‌خاطر بیمه، به خاطر مالیات بخاطر عوارض، و هزارتا درد و کوفت دیگه آره اعتصاب می‌کنم بخاطر همکارانم

 

اعتصاب کامیونداران شیراز - در یک خانه در حال دیدن اخبار سیمای آزادی خبر اعتصاب کامیون‌داران در ۳۱شهریور

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30a83b49-f343-4b4d-8f6b-e3ed9f44f368"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات