728 x 90

اعتصاب کارگران در پالایشگاههای آبادان، ماهشهر، قشم، پارسیان، لامرد و پارس جنوبی

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعتصاب کارگران در پالایشگاههای آبادان، ماهشهر، قشم، پارسیان، لامرد و پارس جنوبی

در اعتراض به شرایط سخت کار، فقدان حداقل امکانات ایمنی و رفاهی، عدم پرداخت حقوق و مزایا

خانم رجوی با درود به کارگران ستم‌دیده خواهان حمایت عمومی برای اعادهٔ حقوق آنان شد

روز شنبه ۱۱مرداد ۹۹، کارگران و کارکنان در پالایشگاههای آبادان و ماهشهر و پالایشگاه نفت سنگین قشم و پالایشگاه پتروشیمی پارسیان در لامرد فارس و فاز ۲۲ و ۲۴ پارس جنوبی در کنگان (بوشهر)، در اعتراض به شرایط سخت کار، فقدان حداقل امکانات ایمنی و رفاهی و پرداخت نشدن چندین ماه حقوق و مزایا دست از کار کشیده و اعلام اعتصاب کردند.

در یک اطلاعیه کارگران، خیانتکاران اعتصاب شکن لعنت شده و تصریح شده است که اسامی آنها در دور بعدی مبارزه کارگران منتشر خواهد شد.

روز چهارشنبه ۸مرداد نیز کارگران و کارکنان میدان نفتی آزادگان شمالی، در اعتراض به پایین بودن دستمزدها دست از کار کشیدند. این اعتصاب پس از آن صورت گرفت که مدیر اجرایی میدان نفتی آزادگان بخشی از کارکنان و کارگران را به اخراج تهدید کرد.

خانم مریم رجوی با درود به اعصابگران پالایشگاههای آبادان، قشم، پارسیان، لامرد، ماهشهر و پارس جنوبی تاکید کرد کارگران ستمدیده برای اعادهٔ حقوق به‌تاراج رفته توسط رژیم ضد کارگری آخوندی بپا خاسته‌اند.

خانم رجوی خاطرنشان کرد: رژیم با قراردادهای ظالمانه تسمه از گرده زحمتکشان و کارگران می‌کشد و حقوق ناچیز آنها را هم پرداخت نمی‌کند. سرمایه‌های کشور را در پروژه‌های اتمی و موشکی و تروریسم هدر می‌دهد یا چپاول می‌کند و روانه حساب‌های بانکی عوامل خود و خانواده‌های آنها در خارج کشور می‌کند.

خانم رجوی خواهان حمایت عمومی از اعتراض و اعتصاب کارگران برای اعادهٔ حقوق پایمال شده آنان گردید.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱مرداد ۱۳۹۹ (۱ اوت ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae87d2ea-a62e-4b95-9164-02291ea49f64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات