728 x 90

اعتصاب کارگران شهرداری قلعه‌ رئیسی، اعتراض یک زوج کرمانی و تجمع مردم لالی

اعتصاب کارگران شهرداری قلعه‌ رئیسی، اعتراض یک زوج کرمانی و تجمع مردم لالی
اعتصاب کارگران شهرداری قلعه‌ رئیسی، اعتراض یک زوج کرمانی و تجمع مردم لالی

اعتصاب کارگران شهرداری قلعه‌ رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد

کارکنان شهرداری قلعه رئیسی بیش از ۵ماه است که هنوز حقوق دریافت نکرده‌اند و چند روزی هست که به همین دلیل کار را تعطیل کرده‌اند
آن‌ها امروز دوشنبه ۱۴شهریور با حضور در دفتر امام جمعه خامنه‌ای اعتراض خود را ادامه داده و خواستار پیگیری حقوق خود شدند.
یکی از این کارکنان شهرداری با بیان اینکه بیش از ۵ماه است حقوق دریافت نکرده‌ایم عنوان کرد: در این ۵ماه مشکلات زیادی داشتیم و از مغازه‌های شهر قرض می‌کنیم اما الان هم به دلیل بدهی زیاد به ما کارکنان شهرداری دیگر قرض هم نمی‌دهند.
وی افزود: ایام مهرماه است و دانش آموزان ما باید تهیه وسایل نوشت افزار و پوشاک کنند اما واقعا شرمنده آنها هستیم و توان خرید برای آنها نداریم و امیدواریم مسئولان فکری به حال ما کنند.

-اعتصاب کارگران شهرداری قلعه رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد

اعتراض یک زوج کرمانی به نیروی سرکوبگر انتظامی

امروز دوشنبه ۱۴شهریور یک شهروند خطاب به نیروی سرکوبگر انتظامی میگوید: اگه من ماشینم را جای درستی پارک نکردم بیایید جریمه کنید ماشینم را ببرید ولی حق ندارید به زن من توهین کنید.

 

تجمع اعتراضی مردم لالی مقابل فرمانداری لالی


امروز دوشنبه ۱۴شهریور ۱۴۰۱ جمعی از مردم شهرستان لالی (خوزستان) مقابل فرمانداری لالی نسبت به مطالباتشان تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها گفتند در صورتیکه فرماندار پاسخ خواسته‌هایشان را ندهد اقدامات بعدی را انجام خواهند داد. وعده ما ۲۹ شهریور است که فرماندار جواب ما را بدهد.
 

-تجمع اعتراضی مردم لالی مقابل فرمانداری لالی

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb07a9f3-a41c-4f95-9311-057a3abca69b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات