728 x 90

اعتصاب غذای تعدادی از بازداشت‌شدگان اهوازی در زندان شیبان

زندان شیبان اهواز
زندان شیبان اهواز

 شماری از بازداشت‌شدگان حمیدیه که هم‌اکنون در زندان شیبان اهواز محبوس هستند، در اعتراض به صدور وثیقه‌های سنگین از طرف بیدادگاه  رژیم و شرایط بد زندان؛ دست به اعتصاب غذا زدند. بعضی از زندانیان اعتصابی بیش از ۱۰ماه است که در زندان شیبان محبوس و بلاتکلیف هستند. قرار بازداشت آنها به‌طور مستمر توسط اطلاعات آخوندی تمدید می‌شود بدون این‌که پرونده‌های آنها در بیدادگاه رژیم در اهواز بررسی گردد. بنا‌به گزارشهای دریافتی این زندانیان به‌دلیل این‌که اهل سنت هستند؛ بازداشت شده‌اند. دژخیمان زندان به جای پاسخگویی به خانواده‌های زندانیان اعتصابی؛ آنها را تهدید کردند که در صورت ادامه اعتصاب غذا توسط اقوام و فرزندانشان؛ آنان را به سلولهای انفرادی منتقل خواهند کرد. 

اسامی برخی از زندانیان اعتصابی عبارتند از:

۱.عادل عبیاوی پور(عبیات)۲۵ساله،

۲.مهدی مجدی عبیداوی،

۳.باقر عبیداوی،

۴.بشیر تمیمی،

۵.حمزه ساعدی فرزند عباس،

۶.محمد شاخی،

۷.علی شاخی فرزند منصور؛

۸.احمد عفری فرزند عبدالرضا ۲۹ساله (با سابقه بیش از ۴بار بازداشت)

کلیه این زندانیان از اهالی شهر حمیدیه بوده و به‌دلیل این‌که سنی مذهب هستند؛ بازداشت شده‌اند.

 

بعضی از زندانیان اعتصابی بیش از ۱۰ماه است که در زندان شیبان محبوس و بلاتکلیف هستند. قرار بازداشت آنها به‌طور مستمر توسط اطلاعات تمدید می‌شود بدون این‌که پرونده‌های آنها در دادگاه انقلاب اهواز بررسی گردد.

مسئولان قضایی و مسئولان زندان به جای پاسخگویی به خانواده‌های زندانیان اعتصابی؛ آنها را تهدید کردند که در صورت ادامه اعتصاب غذا توسط اقوام و فرزندانشان؛ آنان را به سلولهای انفرادی منتقل خواهند کرد. 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8da037bb-d172-45eb-bd55-de6a9a8322c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات