728 x 90

قیام ایران-شماره ۱۶۶

اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و خودروهای سنگین برای پنجمین روز

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

اعتصاب به تمامی ۳۱ استان کشور گسترش یافت

روز شنبه ۵خرداد اعتصاب رانندگان کامیون و خودروهای سنگین برای پنجمین روز ادامه یافت و بخشهای بیشتری از کشور را در بر گرفت و به ۲۲۴شهر در تمامی ۳۱استان کشور گسترش پیدا کرد. اعتصابگران در بسیاری از شهرها با ستونهای طویل از کامیونها با بوق زدن ممتد و روشن کردن چراغها به رژه در شهر می‌پردازند.

رژیم آخوندی روز گذشته به اقدامهای سرکوبگرانه برای درهم شکستن اعتصاب ادامه دادند نیروهای سرکوبگر در بسیاری از مناطق مانند محور بندرعباس-سیرجان و اسلام‌آباد غرب و ملکان و همدان با گاز اشک‌آور و شوکر به رانندگان اعتصابی حمله کرده و تعدادی از آنها را مجروح و مصدوم کردند.

روز شنبه کشاورزان ورزنه اصفهان با به صف کردن تراکتورهایشان به حمایت از اعتصاب رانندگان کامیون برخاستند. در رباط کریم رانندگان ۲۸۰ اتوبوس مسافربری به اعتصاب پیوستند و در تهران شماری از تاکسیرانان با تجمع در خیابان گاندی از رانندگان اعتصابی حمایت کردند. تاکسیرانان شرکت اینترنتی اسنپ نیز که به پایین بودن دستمزدهای خود و وضعیت وخیم معیشت خود معترضند به این اعتراضات پیوستند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۵خرداد ۱۳۹۷(۲۶مه ۲۰۱۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2c825ed-0724-4168-92f2-6fa5be8ec171"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات