728 x 90

اعتصاب رانندگان کامیون برای سومین روز - تصویری

اعتصاب رانندگان کامیون روز پنجشنبه 3خرداد97 وارد سومین روز خود شد.

رانندگان کامیون در اعتراض به وخامت وضعیت معیشتی خود و افزایش اخاذی از آنها دست به اعتصاب زدند و از حرکت و بارگیری خودداری کردند.

اعتصاب رانندگان کامیون تاکنون ۱۶۸شهر در ۲۹ استان در سراسر ایران را فراگرفته است

 این اعتصاب تاکنون ۱۶۸شهر از ۲۹استان کشور را فراگرفته است و ستونهای کامیونهای به صف شده که از بارگیری خودداری می‌کنند به‌طور مستمر گسترده‌تر می‌شود. این در حالی است که نیروهای اطلاعاتی از همان روز اول به طرق مختلف و از جمله با ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز روی تلفنهای رانندگان آنها را از شرکت در اعتصاب برحذر داشته و برخی از آنها را به شعب وزارت اطلاعات در شهرهایشان احضار کرده‌اند.

تهران و استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد صحنه اعتصاب رانندگانی است که روی خودروهای آنها از جمله نوشته است: «حق گرفتنی است؛ دادنی نیست»، «اتحاد و اعتراض سراسری رانندگان بخش حمل‌‌ و نقل برای اجرای عدالت». این اعتصاب با حمایت مردم در شهرهای مختلف روبه‌رو شده است. در روز پنجشنبه در برخی مناطق تاکسیرانان نیز در حمایت از رانندگان کامیون دست به اعتصاب زدند.

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات