728 x 90

اعتصاب رانندگان کامیون ادامه دارد/ حمله نیروهای ضدشورش به رانندگان + فیلم

اعتصاب رانندگان کامیون ادامه دارد
اعتصاب رانندگان کامیون ادامه دارد

رانندگان کامیون در شاپور اصفهان امروز دوشنبه۱۲شهریور برای سومین روز متوالی به اعتصاب در پایانه این شهر ادامه دادند. بسیاری دیگر از کامیون‌داران به صف این اعتصاب پیوستند. سالن اعلام بار خالی از رانندگان کامیون بود.

 

حمله نیروهای ضدشورش

حوالی ظهر روز یکشنبه نیروهای ضدشورش به محل تجمع رانندگان تانکرهای سوخت در پالایشگاه اصفهان وحشیانه یورش بردند، آنان را مورد ضرب ‌و شتم قرار دادند و تعدادی را دستگیر کردند و با خود بردند.

رانندگان تانکرهای سوخت اصفهان روز یکشنبه در اعتراض به وضعیت معیشتی خود برای دومین روز به اعتصاب خود ادامه دادند و از انتقال سوخت خودداری کردند.

 

اعتصاب رانندگان کامیون و کامیون‌داران در روز یکشنبه

تانکرهای نفت و سوخت اصفهان از عصر روز شنبه ۱۰شهریور در اعتراض به وضعیت معیشتی اعتصاب کرده و از انتقال سوخت خودداری کرده‌اند.کارگزاران رژیم در پالایشگاه اصفهان برای مقابله با اعتصاب کامیونداران، تانکرهای دولتی را وارد کردند تا سوخت را منتقل کنند. ولی رانندگان تانکر مانع کار تانکرهای دولتی شده و لاستیک‌های آنها را پنچرکردند.

رانندگان کامیون در زرین شهر با پارک کردن کامیونهای خود در پایانه این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در پایانه شاهپور در اصفهان کامیون‌داران در اعتراض به پایین بودن کرایه‌ها و گران بودن قطعات یدکی؛ دست به اعتصاب و تجمع زده و کامیونهای خود را متوقف کردند.

اعتصاب در پایانه زنجان

کامیونداران اعتصابی در پایانه زنجان به‌رغم دخالتهای لباس شخصیهای رژیم، تجمع اعتراضی خود را برگزار کردند.

رانندگان کامیون در سرپل‌ذهاب در اعتراض به پایین بودن کرایه‌ها و حل نشدن مشکلات رانندگان از سوی حکومت آخوندی، اعتصاب کرده و کامیونهای خود را در پارکینگ متوقف کردند.

پایانه تهران نیز به‌دلیل اعتصاب کامیون‌داران بسیار خلوت گزارش شده است.

 

صفهای طولانی بنزین در سیستان و بلوچستان

به‌دنبال اعتصاب کامیون‌داران و کمبود سوخت در برخی نواحی استان سیستان و بلوچستان، روز شنبه در مقابل پمپ بنزینهای سراوان صف طولانی از اتومبیلها تشکیل شدند.

 

بیشتر بخوانید

اعتصاب رانندگان کامیون در مشهد و سایر شهرهای ایران - شنبه ۳شهریور ۹۷+ فیلم و عکس

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ec9a998-b1b7-4625-9973-90fdb6a744ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات