728 x 90

اعتراف نماینده مجلس: انتخابات سالمی برگزار نشد

تقلب‌های گسترده در انتخابات
تقلب‌های گسترده در انتخابات

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در پایین‌ترین سطح شرکت مردم طی سالیان روبه‌رو بود. علاوه بر این در همین سطح از مشارکت تقلبهای گسترده‌ای نیز اتفاق افتاده است بنحوی‌ که نماینده رژیم از شهرضا به روزنامه شرق گفت: «‌متأسفانه انتخابات سالمی برگزار نشد».

وی که در مجالس دهم و یازدهم از شهرضا نماینده رژیم در مجلس ارتجاع بوده است افزود: «طبق مشاهدات خود و برخی مشارکت کنندگان در انتخابات که به ما منتقل کردند، پدیده خریدوفروش رأی و پول‌پاشی‌ها در انتخابات اخیر به‌وفور وجود داشته است».

به گفته وی «اتفاقی که در انتخابات اخیر افتاد، پدیده کد ملی وارداتی» بوده است که «به وفور» مشاهده شده است.

محمودی درباره این تخلف انتخاباتی گفت: «افراد زیادی بودند که با کد ملی آنها رأی داده بودند و بعد از مراجعه به صندوق متوجه این امر شدند که به جای آنها رأی داده‌اند». وی در ادامه گفت: «خریدوفروش رأی از صد هزار تا یک‌ونیم میلیون تومان انجام شده است و پک‌های هدیه به رأی‌دهندگان داده‌اند».

محمودی افزود: «خروج کارت ملی از شهرستان خودم را مطلعم که به شهرستانهای مجاور فرستاده‌اند تا به جای آنها رأی بدهند». از دیگر تخلفاتی که این نماینده مجلس ارتجاع به آن اشاره کرده است مسأله صدور چندباره رأی به‌جای افراد است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15a74c38-b487-4b35-b81d-bd1e3ab8cfc4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات