728 x 90

اعتراف نماینده مجلس ارتجاع به اختلاس در بانک ها و هولناک تر بودن آن در قیاس با فولاد مبارکه

بانک مرکزی
بانک مرکزی

احمد علیرضا بیگی عضو مجلس ارتجاع از تبریز روز چهارشنبه ۹ شهریور به سایت حکومتی «عصر ایران» با اشاره به تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان، گفت: وقتی مردم خبر ۹۲هزار میلیارد تومان سوءِاستفاده و اختلاس را در مجموعه فولاد مبارکه می‌شنوند به‌سرعت آن را به تمام شاکله نظام جمهوری اسلامی ایران تعمیم می‌دهند.

وی با بیان این مطلب گفت: اگر بنا باشد گزارش تحقیق و تفحص از بانکها که در حال حاضر در مجلس در حال انجام است به آگاهی مردم برسد معلوم نیست چه پیامدهایی در مورد تزلزل اعتماد مردم نسبت به دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به همراه دارد.

وی تأکید کرد: پیش‌بینی ما در مورد فساد و‌ اختلاس در بانکها با توجه به تحقیق و تفحص انجام شده بسیار هولناک است. اعداد، رقمها و موضوعاتی که از تحقیق و تفحص دریافت می‌کنیم به‌مراتب هولناک تر از فولاد مبارکه است و آماری به‌مراتب درشت‌تر از اختلاسی که در فولاد است در بانکها اتفاق افتاده است.

این عضو مجلس ارتجاع تأکید کرد: در فولاد مبارکه خطاب ما به فسادی است که در دولتمردان روحانی اتفاق افتاده است. تا الآن در هر فسادی که متمرکز شدیم اسم آقایان جهانگیری، آخوندی و واعظی در صدر سوءِ استفاده کنندگان بوده است ولی در گزارش تحقیق و تفحص از بانکها هم اسامی اصول‌گرایان وجود دارد و هم اصلاح‌طلبان.

وی در مورد این‌که آیا این اسامی شامل دولتمردان دولت سیزدهم و اصول‌گرایان است، گفت: تفاوت نمی‌کند چه در داخل دولت یا بیرون از دولت این عناصر وجود دارد. عناصر حزبی اصول‌گرایان به‌نحوی در این قضیه دخیل بوده‌اند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce2f9755-3d30-45e7-89b0-a43330089abe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات