728 x 90

اعتراف عضو مجلس ارتجاع به نفوذ در بالاترین سطح حاکمیت آخوندی

عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس آخوندی
عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس آخوندی

درپی افشای فایل صوتی سرکردگان سپاه خامنه‌ای و روشدن فضاحتهای غارتگری سپاه، عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس آخوندی روز شنبه ۲۳بهمن با قبول غارتگری در سپاه پاسداران، به نفوذ در سطوح بالاتر حاکمیت آخوندی اعتراف کرد و گفت: ممکن است در این مجموعه به این بزرگی ۴ پلشتی هم وجود داشته باشد که این هم طبیعی است.

و گفت: به نظر من این‌ها بازی‌ها و شیطنتهایی است که برخی درمی‌آورند تا به‌زعم خودشان، به سپاه آسیب بزنند.

گاهی پدیده نفوذ در خود سیستم‌های نظارتی و جایگاههای حساس وارد شده، اینها خیلی مهم است و باید آن را جدی بگیریم.

وی به‌ناچار به کوچک نمایی این افشاگری پرداخت و گفت: به‌نظر من انتشار این فایل اتفاق خاصی نیست و دشمنان نباید خیلی قند در دلشان آب شود که کار بزرگی کرده‌اند.

عباس‌زاده با رو شدن این افتضاح بزرگ مجبور به پذیرش آن شد و افزود: باید بپذیریم که نفوذ اتفاق افتاده و این واقعیت تلخی است. اگر ما مشغول فروعات بشویم، انرژی ما به کنترل مسائل معمولی هدایت شود و نفوذ استراتژیک در جایگاههای حساس و برای خرابکاریهای با هزینه بالا با خسارت فیزیکی و نرم صورت گیرد، برای منحرف کردن ما از طراحی یک سیستم کارآمد و استفاده از عناصر کارآمد در مدیریت جایگاههای حساس، کار خودش را می‌کند.

 

در این فایل صوتی که مربوط به سال۹۷ بوده و به‌صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته، نشان داده شده که سرکردگان سپاه پاسداران از جمله سردژخیم قاسم سلیمانی، پاسدار محمد جعفری و پاسدار قالیباف درگیر فسادهای هزاران میلیاردی بوده‌اند.

رسانه حکومتی رویداد ۲۴ نوشت که در این فایل صوتی افشا شده، درباره «تخلفات ۸هزار میلیاردی هلدینگ یاس و هم‌چنین قالیباف و پاسدار آبرومند سخن گفته شده. در این فایل صوتی، از تلاش برای پوشاندن رد پای عاملان تخلف، صحبت می‌شود و ذوالقدر مدعی شده قالیباف در مسجد محل دیداری با او داشته تا به‌نحوی کار را جمع کند. در این فایل صوتی نام افراد دیگری هم‌چون حسین طائب در ماجرای محمدعلی نجفی و پاسدار قاسم سلیمانی در موضوع بدهیهای سپاه نیز آورده شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eac2d8f2-68e6-47c5-83b8-98ecdc6c3a88"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات