728 x 90

اعتراف عضو شورای حکومتی شهر تهران: ظرفیت بهشت زهرا تکمیل شد

بهشت زهرا - عکس از آرشیو
بهشت زهرا - عکس از آرشیو

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای حکومتی شهر تهران روز ۱۰آبان گفت: «ظرفیت بهشت‌زهرا به‌صورت کلی تکمیل شده است. آمار مرگ و میر در تهران به‌دلیل ابتلا به کرونا افزایش یافته و به‌طور کلی نسبت به قبل از شیوع کرونا در پایتخت ۱۰۰درصد افزایش یافته است».

وی در مورد این‌که آیا آرامستانهای جدید در پایتخت راه‌اندازی می‌شود گفت: «برنامه‌ریزی‌ها جهت ایجاد ۳ آرامستان جدید در پایتخت آغاز و آرامستانهایی برای مناطق جنوب، شرق و غرب در نظر گرفته شده و ساخته می‌شود» (سایت شورای شهر تهران - ۱۰آبان).

خاطرنشان می‌شود سایت حکومتی اصفهان در شماره امروز خود به تاریخ ۱۰آبان۹۹ از پرشدن غسالخانه بهشت زهرا در تهران خبر داد و نوشت: «افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در تهران باعث شده که سالنهای تطهیر دیگر پاسخگوی این حجم مراجعه نباشند. از یک هفته قبل تعداد جنازه‌های ورودی به بهشت زهرا بیش از ظرفیت سالنهای تطهیر و پرسنل شاغل در آن است و مسئولان مجبورند تعدادی از جنازه‌ها را در سوله‌های مدیریت بحران نگهداری کنند تا پس از شست‌وشو در ساعات عصر و شب، برای دفن در روز بعد آماده شوند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9934d24c-a02e-4259-87cd-04d34638ce73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات