728 x 90

اعتراف ضمنی ​​​​​​​آخوند روحانی به تحریم گستردهٔ سیرک انتخابات

آخوند روحانی
آخوند روحانی

 

آخوند روحانی در جلسهٔ هیأت دولت روز چهارشنبه ۲۶خرداد ضمن ابراز سرخوردگی شدید از ادامهٔ تحریم‌ها توسط دولت جدید آمریکا و با اعتراف ضمنی به تحریم گستردهٔ سیرک انتخابات، به مردم التماس کرد با صندوق رأی قهر نکنند و باعث بی‌رونقی انتخابات و تضعیف بیشتر نظام در برابر جامعهٔ جهانی نشوند.

هم‌چنین گفت یک نفر از جنایت آمریکا صحبت نکرد! یک نفر از ترامپ اسم نبرد! در این تبلیغات این روزها حتی یک نفر نگفت در این شرایط سخت اقتصادی چطور ملت توانست نفس بکشد؟! البته ملت سختی زیادی کشید.

و در ادعای مسخرهٔ دیگر روحانی که گفت همین کارهای ما شد که آمریکا و اروپا سربه‌زیر! در وین آمده‌اند با ما مذاکره می‌کنند. مردم این نکته را بدانید که اگر دولت دوازدهم نبود و دیگران به جای ما بودند، الآن نظام در فصل ۷ منشور ملل متحد بود و همهٔ قطعنامه‌ها را روی سر ما ریخته بودند.

اما سرخوردگی روحانی در مطلب دیگرش که گفت در تحریم ما در نقطهٔ پایان تحریم هستیم، حالا نمی‌دانم چرا این قلم مقداری کند شده و آن نقطهٔ آخر را نمی‌گذارد!

دولت جدید آمریکا که باید دستور می‌داد تحریم‌ها به‌سرعت لغو شود، تازه حالا بعد از چند ماه مذاکره تازه می‌گوید خب حالا اگر سوئیس می‌خواهد در مورد غذا و دارو کاری کند، ما مخالف نیستیم! خیلی عجیب است.

هم‌چنین در حملهٔ آخوند روحانی به‌باند رقیب گفت چرا دروغ می‌گوییم؟ چرا حرف راست نمی‌گوییم؟ چرا حرف‌ها را بالا و پایین می‌زنیم؟ خیلی از آقایونی که الآن این حرفها را می‌زنند، خودشان مناصب حکومتی دارند؟ همین‌ها باعث شدند در اف.ای.تی. اف نظام به‌عنوان تهدید معرفی شود.

روحانی: شما که این همه امکانات کشور دست شما هست و ۷سال برای مذاکره رفتید، به چه نتیجه‌یی رسیدید؟

در انتهای آخوند روحانی با التماس گفت ملت این‌که شما گله دارید جای خودش، اما جمعه روز انتخابات مهم است، نگذاریم جمهوریت نظام! آسیب ببیند. آیا راه گله‌مندی این است که با صندوق قهر کنیم؟ قهر با صندوق هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. حتی با مشکلات و با اکراه بروید پای صندوق. رفتن پای صندوق استحکام نظام را در پی خواهد داشت

اگر مشکلی وجود دارد راه‌حل آن باز هم صندوق است. مشکلات بزرگی که در ذهن شما خلجان پیدا می‌کند با صندوق حل می‌شود. همه باید قانون اساسی را پاس بداریم! هر مشکلی که شما بگویید، از طریق صندوق رأی حل می‌شود

بریم پای صندوق آرا، حالا شاید بگویید ما کسانی می‌خواستیم که امروز نیستند، اشکال ندارد، بین همین نفراتی که هستند انتخاب کنیم، به انتخابات رونق بدهیم، انتخاباتی که سرد باشد، در آن رونق نباشد، نظام نفعی نمی‌برد

اعتراف معکوس روحانی به مهندسی آرا: به استانداران می‌گویم این آرا حق الناس است، نباید بگذاریم یک رأی جابه‌جا شود، دقت کنیم از تمام آرا به‌خوبی حراست کنیم. کانال تلگرامی خبر فوری رژیم ۲۶خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1616d32-4e56-4fe8-bc34-4e0160676df7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات