728 x 90

اعتراف صادق خرازی: متأسفم که می‌گویم برخی مردم ایران امروز از مدیرانشان متنفر هستند

صادق خرازی - دیپمات تروریست سابق رژیم در فرانسه
صادق خرازی - دیپمات تروریست سابق رژیم در فرانسه

به گزارش رسانه حکومتی اصلاحات نیوز، صادق خرازی، سفیر سابق رژیم در فرانسه و از مهره‌های متمایل به‌ باصطلاح اصلاح‌طلبان نظام امروز(۶فروردین ۹۹) گفت:‌ «متأسفم که می‌گویم برخی مردم ایران امروز از مدیرانشان متنفر هستند».

وی با اشاره به سیاست‌های میهن برباده آخوندها طی سالیان گذشته افزود:‌ «متأسفانه مشکلی که ما داشتیم، این بود که رئیس سازمان برنامه‌مان روزی الگویش کره شمالی بود، جنگ که تمام شد و دولت آقای هاشمی سرکار آمد الگویش به کره جنوبی تبدیل شد. این مشکل مفهومی نیست، این بدبختی متفکران سیاسی و مدیران اجرایی کشور است که مثل شرکت ثبت سفارش و یا وکیلی هستند که یک شرکت واردات یا صادرات ایجاد و ثبت می‌کنند.»

 

وی با اشاره با سیاست‌های دجالگرانه رژیم و پمپاژ دروغ به جامعه گفت:‌ «مدام می‌گویند که اغتشاشگران، خارجی‌ها، استکبار‌گران و.. در ناآرامی‌ها نقش داشتند. اگر هم درست باشد، مشکل از خود ماست که به‌گونه‌یی عمل کردیم که خارجی‌ها تشخیص می‌دهند در فلان حوزه ضعف داریم و چنین عملیاتی را علیه ایران طراحی می‌کنند.»


وی با اشاره با غارت و چپاول بی‌حد و حصر مردم ایران اذعان کرد: «با یک‌سوم درآمدمان در ۳۰سال گذشته می‌توانستیم ایران را جوری بسازیم که جلوتر از کره جنوبی حرکت کند. می‌توانستیم ایران را همپای ژاپن بسازیم».

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2610cc88-4594-4f73-8491-23b0037dffbb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات