728 x 90

اعتراف روزنامه جمهوری اسلامی به چنگ انداختن به چهره خمینی

خمینی دجال، دزد بزرگ انقلاب ضدسلطنتی
خمینی دجال، دزد بزرگ انقلاب ضدسلطنتی

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به‌تاریخ چهارشنبه ۲۰بهمن با نام «از چاله افراط تا چاه تفریط» با اشاره به تنفر جامعه از نظام و خمینی دجال نوشت: «این روزها عده‌یی با استفاده از عوارض منفی ندانم‌کاریهای بعضی مسئولان، انتقاد را بهانه قرار داده و از امام خمینی انتقام می‌گیرند و عده‌یی نیز که در کارنامه خود سوابق تحکیم کردن قدرت جریان افراطی را دارند و حالا از کرده خود پشیمانند، با هدف پاک کردن آن سوابق منفی و بازسازی چهره مخدوش خود، به چهره مؤسس نظام جمهوری اسلامی چنگ می‌اندازند».
مقاله در ادامه با اشاره به وضعیت فاجعه‌بار اقتصادی و خفقان حاکم می‌نویسد: «شرایط نامناسب اقتصادی و نادیده گرفته شدن حقوق مردم در بخش‌های مربوط به آزادی بیان و قلم در سال‌های اخیر به‌ویژه امسال، باعث شده از یکطرف حملات تبلیغاتی به شخص امام خمینی برای افراد ناراضی یا کسانی که دچار تردید و اشتباه شده‌اند، به ابزاری برای خودنمایی تبدیل شده و از طرف دیگر کسانی که از آنها انتظار می‌رود از امام دفاع کنند، به دلایل مختلف سکوت اختیار کرده‌اند. صاحبان قدرت هم بقدری سرگرم تحکیم پایگاه خود هستند که اصولاً یا فرصت توجه به چنین مسائلی را ندارند و یا خدشه وارد شدن به چهره امام خمینی برای آنها اهمیتی ندارد».


مقاله در پایان با اشاره به پشیمانی و ریزش بسیاری از مهره‌های نظام آخوندی در طی چند دهه می‌نویسد: «این‌که صاحبان کارنامه‌های پر از تلاش برای تحکیم جریان افراطی اکنون احساس پشیمانی می‌کنند، جای خرسندی دارد ولی این حضرات باید بدانند که راه جبران آن سوابق، چنگ انداختن به چهره امام نیست».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80e54b38-29e2-42e2-ac87-94151bbee7d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات