728 x 90

اعتراف روحانی به پیآمد سیاست‌های مجرمانه حکومتی: آمارها و ارقام کرونا نگران‌کننده است

بستریهای کرونایی در ایران
بستریهای کرونایی در ایران

آخوند روحانی روز شنبه ۴اردیبهشت به پیآمد سیاست‌های مجرمانه حکومتی اعتراف کرد و گفت: آمارها و ارقام کرونا نگران‌کننده است به این راحتی نمی‌توانیم از این موج چهارم خلاص بشویم.

آخوند روحانی - تلویزیون شبکه خبر رژیم - ۴اردیبهشت ۱۴۰۰:

آمارها و ارقامها امروز نشانگر این بود که بیشتر استانهای ما هنوز در مسیر پیک این بیماری هستند و به پیک نهایی این بیماریها نرسیدند ۱۸استان به‌طور ویژه نام برده شد که شرایطشان شرایط مناسبی نیست مخصوصاً هفت استانی که در میان ۱۸استان وضعشان بدتر هست.

و همه آمارها چه از لحاظ ابتلاء و چه از لحاظ تعداد بستریها و جه تعداد فوتیها همه اینها نشان می‌دهد که شرایط ما هم‌چنان نگران‌کننده است و باید مراقبت بیشتری بکنیم.

نیروهایی که باید مراقبت بکنند اعم از نیروهای ناجا بسیج هلال احمر اتحادیه‌ها اصناف همه اینها به‌هرحال همه آنهایی که به نوعی نظارت و مراقبت چه در ادارات چه در جاهای دیگر برعهده دارند باید تشدید بکنند والا ما به این راحتی نمی‌توانیم از این موج چهارم خلاص بشویم.

در مجموع ما این دو هفته پیش رو دو هفته بسیار حساسی هست و چاره‌ای نداریم که هم نظارت و هم خود مردم فعالیت‌ها را تشدید بکنند.

مرز تحمل جامعه هم همیشه باید مد نظر ما باشد حالا مردم هم سطح تحملشان یک سطح تحمل خاصی هست.

بعضی‌ها مثل این‌که باور نمی‌کنند مثل این‌که خبر ندارند اداره کشور چگونه است! نمی‌دانند که در این کشور برای این‌که ما مرغ را پرورش بدهیم.

حتی مرغ اجداد مرغ لاین همه از خارج میاید حالا آنها در تحریم برای ما مشکل درست کردند.

متأسفانه یک عده روی باند بازیهای سیاسی برای این‌که همه مشکلات را به دوش دولت بیندازند حاضر نیستند فهم کنند مسأله را حاضر نیستند بفهمند که آقا برای این‌که ما واکسن وارد کنیم یک و نیم میلیارد دلار حداقل پول می‌خواهیم.

و متأسفانه از روز اول تا امروز ما گرفتار تحریم بودیم یعنی همین امروز هم ما داریم پول جابه‌جا می‌کنیم گرفتار تحریم هستیم از یک کشوری می‌خواهیم پول جابه‌جا کنیم به کشور دیگه حتی پول ما در عراق است این کشور همسایه ما، می‌خواهیم از عراق این پول را منتقل بکنیم مثلاً به روسیه من باب مثال من می گویم که از آنجا واکسن بیاورند چه دردسری چقدر تلفن چقدر تماس چقدر تا یک مورد این جابه‌جایی انجام بگیرد.

هیچوقت نیامدیم این تحریم را برای مردم توضیح بدهیم! که تحریم یعنی چه! تک‌تک موارد را انگشت بگذاریم بگوییم تحریم یعنی چه در این مورد خاص تحریم یعنی چه شما می‌بینید یک آدمی وقتی می‌گویید فلان موضوع هم به تحریم مربوط می‌شود نگاه می‌کند به آسمان! خب این معنی‌اش این است که است که مردم اطلاعات کافی ندارند.

امروز یک خطر دیگر پیش روی ما هست و آن ویروس هندی هست که از انگلیسی هم بدتر است از برزیلی هم بدتر است از آفریقای جنوبی هم بدتر است از همه اینها بدتر است و اگر این ویروس دو مرتبه وارد کشور بشود ما یک مشکل بزرگ پیدا می‌کنیم.

من خواهش می‌کنم در این شرایط بسیار سخت برای اداره کشور حاشیه‌سازیها را لطفاً همان‌طور که وضعیت قرمز هست این حاشیه‌سازی‌ها هم اگر می‌شد قرمز بشود اینها هم دست بردارند حاشیه‌سازی‌ها را بگذاریم کنار...

تلویزیون شبکه خبر (رژیم) ۴/۲/۱۴۰۰

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a44a910-7547-41bf-8bc8-2424e05fd780"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات