728 x 90

التماس رئیس‌جمهور ورشکسته ولایت برای حذف نکردن باند مغلوب نظام و اعتراف به محاصره بحرانهای مرگبار نظام در «۳ضلع»

آخوند روحانی
آخوند روحانی

التماس رئیس‌جمهور ورشکسته ولایت برای حذف نکردن باند مغلوب نظام

در حالیکه ظریف بعد از همه ماله‌کشیها از دور خارج شده است

 

آخوند روحانی:

خامنه‌ای تأکید کرده اولویتش حضور مردم است راهش این است

که همه ببیند کاندیداهایشان در لیست کاندیداهای نهایی وجود دارد!

 

مگر یک انتخابات چقدر می ارزد که آدم به‌خاطر آن دروغ بگوید

تهمت بزند حیثیت آدمها را ببرد

فکر می‌کنند اگر چهرهٔ دولت را سیاه کنند چهرهٔ نظام سفید می‌شود!

این کم عقلی را ما کجا ببریم؟

 

آخوند روحانی روز چهارشنبه ۲۲اردیبهشت در جلسهٔ هیأت دولتش، اعتراف کرد نظام در «۳ضلع» در محاصرهٔ بحرانهای مرگبار قرار دارد: تحریم، کرونا، جنگ گرگ‌ها. او آنگاه جلسهٔ هیأت دولت را به رینگ حملات شدید به باند خامنه‌ای به‌ویژه بر سر نمایش انتخابات تشبیه کرد.

رئیس‌جمهور ارتجاع افزود: تا روزی که افراطی‌گری هست وضعیت همین است. راه‌حل اعتدال است. متأسفانه شما ببینید در فضای مجازی، در صحبت‌ها و... چقدر دروغ‌ها، چقدر افراط‌ها، چقدرتفریط‌ها. آنها که افراط را می‌سازند خودشان در این آتش و نار خواهند سوخت. آن فتنه‌ای که دامن همهٔ ما را خواهد گرفت همین افراط است.

روحانی: امروز ما در یک جنگی هستیم که از ۳ضلع به ما تهاجم می‌شود. یک ضلع تحریم است؛ یک ضلع کرونا است؛ جبهه سوم دروغ‌ها، تحریف‌ها، افتراها علیه دولت است.

آخوند روحانی در جنگ گرگ‌ها با حملهٔ به باند رقیب گفت: من در این ۸سال نفهمیدم یک عده درباره تحریم چه می‌گویند! شاید بلد نیستند حرف بزنند! ما در جنگ هستیم، گوش‌هایتان را چرا بستید؟ هر کس یک لحظه در رفع تحریم تأخیر بیندازد گناه بزرگ انجام داده است.

سیاه‌نمایی می‌کنند، فکر می‌کنند اگر چهرهٔ دولت را سیاه کنند، چهرهٔ نظام سفید می‌شود! این کم عقلی را ما کجا ببریم؟ ایام انتخابات است، تهمتها و دروغ‌ها زیادتر می‌شود.

 

آخوند روحانی التماس کرد که کاری کنند که برای نمایش انتخابات، مردم  پای صندوقهای رأی بیایند: ثبت نام انتخابات آغاز شده. همه باید تلاش کنیم پای صندوق شلوغ شود. من راهش را بلد نیستم، به آنهایی خطاب می‌کنم که راهش را بهتر بلد هستند! شما را به خدا همه دست به دست هم دهیم، کاری کنیم مردم بیایند پای صندوق، دیروز هم خامنه‌ای تأکید کرد اولویتش حضور مردم است؛ راهش این است همه ببینند کاندیداهایشان در لیست کاندیداهای نهایی وجود دارد.

 

از نظر من، ما دو تحریم را شکستیم، یک تحریم را در سال۹۲ و ۹۴ و یک جنگ عظیم از سال۹۷ شروع شد، آنهایی که می‌بایست در این میدان جنگ به ما کمک می‌کردند، نه تنها نکردند بلکه روحیه رزمندگان خط مقدم را تضعیف کردند. خدا از اینها نگذرد! این گناه نابخشودنی است، اینها چطور می‌خواهند جواب بدهند؟

در حالی‌که رژیم آخوندی زیر بار تحریم‌ها نمی‌تواند کمرش را راست کند، روحانی با شیادی گفت: ما تحریم تسلیحاتی را برداشتیم! این را هم قبول ندارید؟ این‌که کمک به «میدان» است! کمک به سپاه است! در ذهن مردم تشویش ایجاد نکنید

بی‌انصاف‌ها فقط آن مثلا ۱۵درصدی که به هدف مذاکرات نرسیدیم، می‌بینند! شما چه پدری هستید؟ چه مادری هستید؟ چه برادری هستید؟ چه خواهری هستید؟ رحم کنید! می‌گویند غرب‌گرا هستید و خودشان می‌شوند انقلابی!

 

می‌خواهیم دیوار تحریم را با بولدوزر برداریم، بعضی‌ها می‌گویند با فرغون برداریم. خب الآن داریم با فرغون و بیل این کار را می‌کنیم! بگذارید کار را پیش ببریم و این تحریم را برداریم

روحانی با شیادی علت وارد نکردن واکسن که خامنه‌ای فرمانش را داده بود، به گردن پزشکان انداخت و گفت: ما می‌توانستیم واکسن را زودتر وارد کشور کنیم، می‌توانستیم واکسن را به‌طور گسترده از اسفندماه پخش کنیم. چرا نشد؟ مسئولان بیایند توضیح دهند. یک عده که پزشک هم بودند، گفتند مسئولان می‌خواهند ما را موش آزمایشگاهی کنند.

وی با توجیه سخیف و جنایتکارانهٔ گفت: واکسن این‌طور نیست که در دنیا فراوان باشد. سوهان قم نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15360fa7-6c26-4c37-9eb7-8009ee04b91f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات