728 x 90

اعتراف رسانه‌های حکومتی به خیزش سراسری معلمان در بیش از۲۰۰ ناحیه و شهر؛ گسترده‌ترین اعتراضی معلمان طی ۲۰ سال گذشته

خیزش سراسری معلمان -۲۲ آذر
خیزش سراسری معلمان -۲۲ آذر

رادیو تلویزیون و رسانه‌های حکومتی ناچار به انعکاس خیزش سراسری معلمان آزاده در بیش از ۲۰۰ناحیه و شهر کشور شدند.

روزنامه حکومتی اعتماد با اشاره به تظاهرات گسترده معلمان نوشت: محور این تظاهرات، اعتراض به بازداشتها و برخوردهای توهین‌آمیز نیروهای امنیتی با معلمان طی روزهای گذشته و هم‌چنین موکول شدن اجرای لایحه رتبه‌بندی و همسان‌سازی حقوق به سال۱۴۰۱ بود.

این روزنامه حکومتی افزود: این لایحه باید از اردیبهشت ۱۳۹۹ اجرا می‌شد اما دولت برخلاف تعهدی که داشته، اجرای لایحه رتبه‌بندی و همسان‌سازی حقوق معلمان را به سال۱۴۰۱ موکول کرده است.

این رسانه حکومتی حمله وحشیانه نیروی سرکوبگر انتظامی در تهران به تظاهرات معلمان و عقب‌نشینی مأموران از دستگیری تظاهر کنندگان اشاره کرد و نوشت: در اعتراضات شهر تهران، برخوردهایی بین معلمان معترض و نیروهای امنیتی در مقابل ساختمان مجلس شکل گرفت، اما به‌دنبال اوج گرفتن شعارهای معلمان، بازداشت معترضان منتفی شد و تجمع اعتراضی ادامه یافت.

 

این رسانه حکومتی به همراهی دانش‌آموزان با معلمان اشاره کرد و نوشت: تصاویر حکایت از همراهی دانش‌آموزان با اعتراضات معلمان‌شان در برخی استانها داشت؛ دانش‌آموزانی که پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی در همراهی با معلمان معترض‌شان در دست داشتند.

 

آخوند فلاحی عضو مجلس ارتجاع طی گفتگویی با رسانه‌های رژیم به وحشت آخوندها اعتراف کرد و گفت: برخی افراد در تجمع معلمان شعارهای ساختارشکنانه و توهین‌آمیز علیه برخی نهادهایی که ربطی به آموزش و پرورش ندارد، می‌دهند که مشخص است برخی در این تجمعات نفوذ کرده‌اند (روزنامه حکومتی اعتماد و همدلی۲۳ آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81ef4f53-c1c8-49bd-a7e0-be63ca8490c4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات