728 x 90

اعتراف رسانه‌های حکومتی به افزایش ۵۰دصدی قیمت دارو برخلاف وعده‌های دروغین رئیسی جلاد

تورم و گرانی در دارو
تورم و گرانی در دارو

رسانه‌های حکومتی با یادآوری ادعای چند هفته پیش رئیسی جلاد در تلویزیون رژیم در مورد این‌که دارو گران نمی‌شود، نوشتند: در این شرایط گرانی دارو و در کنارش کمیابی و کمبود برخی اقلام دارویی به رنج بیماران اضافه کرده است. روزنامه شهروند در این باره نوشت: دارو بیش از ۵۰درصد گران شده و بسیاری از داروخانه‌ها نمی‌توانند در نبود پول، داروی مورد نظر خود را تأمین کنند. مسئول داروخانه‌یی در خیابان امیرآباد تهران گفت: وضع خیلی بد است. دارو نیست و ما بیشتر وقتها پاسخ منفی به مشتریان‌مان می‌دهیم.

بنا به این گزارش داروهای ... بسیار گران شده، مثلا قرص و آمپولی که پیش از این ۸۰۰هزار تومان بود، در این روزها بیش از ۲میلیون تومان شده است. (سایت دیده‌بان ایران رژیم ۲۹ تیر)

 

گزارش یک روزنامه از گرانی و کمبود دارو در داروخانه‌ها: داروهای ناباروری بسیار گران شده؛ داروی ۸۰۰هزار تومانی شده ۲میلیون تومان!

روزنامه شهروند نوشت:
دارو بیش از ۵۰درصد گران شده و بسیاری از داروخانه‌ها نمی‌توانند در نبود پول، داروی مرکز خود را تامین کنند.
مسئول داروخانه‌ای در خیابان امیرآباد تهران: وضع خیلی بد است. دارو نیست و ما بیشتر وقت‌ها پاسخ منفی به مشتریان‌مان می‌دهیم. 
بسیاری از داروها همچون داروهای بیماری پوکی استخوان، برخی داروهای بیماری‌های قلبی و عروقی مانند «قرص پلاویکس» و «قرص زیلت» که برای بیمار ضروری است، نه‌تنها در داروخانه‌های خصوصی بلکه در داروخانه‌های دولتی هم موجود نیست.
داروهای ناباروری بسیار گران شده است، مثلا قرص و آمپولی که برای درمان ناباروری پیش از سال ۸۰۰هزار تومان بود، در این روزها بیش از ۲میلیون تومان شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/920aea91-7318-495c-af0d-4c2efb92e5af"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات