728 x 90

اعتراف رسانه حکومتی به واماندگی رژیم در مقابل اراده مردم و قیام

قیام ایران
قیام ایران

 روزنامه حکومتی فرهیختگان ۱۹مهر به درماندگی رژیم در مقابل قیام اعتراف کرد و نوشت: «این نسل نمی‌خواهند آینده‌ای تاریک نصیبشان شود. مسئولان و سیاستگزاران نمی‌توانند با فیلترینگ، نوجوانان را به سمت مسیر دلخواه خودشان هدایت کنند. این نسل، از تلویزیون و رادیو رهنمودهای ما را شنید ولی راهش را جدا کرد چون رویکرد، نگاه و مطالبات‌شان نسبت به نسل قبلی کاملاً متفاوت است. پس این انسدادها اصلاً متوقف‌کردنی نیست که با یکی دو ساعت صحبت کردن بتوان زاویه دید آنها را تغییر داد.

آنها اگر می‌خواستند توصیه‌پذیر باشند، طی ۱۵-۱۴سال برنامه‌های آموزشی تلویزیون، هم‌سو با سیاستگزاران دولتی می‌شدند، اما این اتفاق رخ نداد و (راه) خودشان را جدا کردند».

هم‌چنین در سایت حکومتی جماران آمده است قیام سراسری مردم ایران شکاف در ارگانهای بالادستی رژیم را تشدید کرده است. در جدیدترین نمونه از این دست، محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: «آنچه که باعث این شهرآشوبی شده، نحوه حکمرانی یکی، دو دهه اخیر است، شاه چون مردم را نداشت، سرنوشتش به آنجا رسید (حالا). جوانان احساس می‌کنند که دارند تحقیر می شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت رژیم افزود: حکومت نمی‌تواند با زور مملکت را اداره کند. یک امام جمعه رکیک‌ترین صحبت ها را می‌کند. یک امام جمعه حرفهای بی‌ادبانه‌ای می‌زند. امام جمعه منصوب مقام رهبری است. (سایت جماران رژیم ۱۹ مهر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70070b03-0939-4b17-9dcf-1fb6226f06e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات