728 x 90

اعتراف خامنه‌ای به نقش حیاتی جنگ برای حفظ نظام و صدور ارتجاع

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع در سخنرانی در روز چهارشنبه ۲۹شهریور به نقش حیاتی جنگ برای حفظ نظام و صدور ارتجاع اعتراف کرد و گفت یک دستاورد دیگر در دفاع مقدس این بود که دفاع مقدس مرزهای ما را گسترش داد منظورم مرزهای جغرافیایی نیست مرزهای دیگر ما را گسترش داد مرز مقاومت را گسترش داد.

خامنه‌ای در سالگرد جنگ ضدمیهنی:

یکی از چیزهایی که دشمنان ما رویش تکیه می‌کنند

خدشه در ارزش‌های نیروهای مسلح است باید مراقب بود

امنیت، همه چیز این کشور است باید به نیروهای مسلح از جهات مختلف رسیدگی کرد

 

اعتراف خامنه‌ای به نقش حیاتی جنگ برای حفظ نظام و صدور ارتجاع:

یک دستاورد دیگر در دفاع مقدس این بود که دفاع مقدس

مرزهای ما را گسترش داد منظورم مرزهای جغرافیایی نیست

مرزهای دیگر ما را گسترش داد

 

خود ماها هم باور نکنیم به آسانی

کارهای ملت ایران در کشورهای دوردست تأثیر گذاشته

ما اطلاع داریم بنده نمی‌خواهم اسم کشورها را بیاورم

هم در منطقه شرق منطقه آسیا هم در آفریقا هم در آمریکای لاتین

 

خامنه‌ای ۲۹شهریور ۱۴۰۲

خیلی خدای متعال را شاکرم که توفیق داد در این جلسه با شکوه و جامع و پر معنا حضور پیدا کنم.

جبهه اساسی و مهم دشمن که حالا شرح می‌دهم بعداً در آن بخش دوم؛ هدفشان مسأله تمامیت ارضی نبود، این هدف صدام بود. هدف آنها انقلاب بود، آنها می‌خواستند این انقلاب بی‌نظیر و کبیر و مهمی که در ایران به برکت جان‌فشانی مردم اتفاق افتاده بود این انقلاب را سرکوب کنند.

می خواستند ان را منکوب کنند مقهور کنند و جمهوری اسلامی را از بین ببرند این هدف بود هدفشان این است تا الآن هم هدف همین است.

خب خیلی فرق می‌کند که یک جنگی برای جابه‌جایی یک بخشی از مرز بین دو کشور اتفاق بیفتد یا یک جنگی برای نابود کردن اون چیزی که هویت یک ملت را تشکیل می‌دهد بنابراین اون چیزی که از او دفاع می‌شد این نقطه‌های اساسی و مهم بود مسأله فقط این نبود که حالا قسمتی از مرز عقب می‌رود یا جلو میاد.

فرمانده این مجموعه یک مرد الهی بود امام بزرگوار یک عنصر الهی بی‌نظیر در کنار دانش و فکر و تجربه و پختگی از جهات مختلف در کنار همه اینها اون روح زلال و صفای معنوی بود لذا نفسش تأثیر داشت.

مرحوم چمران خودش بنده از خود ایشان شنیدم گفت به مجرد این‌که ساعت دو بعدازظهر پیام امام در رادیو منتشر شد اینها تو محاصره بودند در پاوه دیگر اطرافشان را گرفته بودند گفت دفعتاً همان به مجرد این‌که این پیام منتشر شد هنوز هیچ نیرویی نرسیده شاید حرکت هم هنوز نکرده ما دیدیم که اطراف‌مون باز شد نفس این پیام نفوذ این کلام این رو بنده از خود چمران شنیدم.

ما خودمون را نمی‌شناختیم دیگران هم ما رو نمی‌شناختند دنیا هم ما را نمی‌شناخت در دفاع مقدس هم ما خودمون خودمون رو شناختیم هم دیگران ما را شناختند اونهایی که صاحب ادعا بودند در دنیا فهمیدند این یکی دیگر از دستآوردهای دفاع مقدس همین ایمن‌سازی کشور است ایمن‌سازی کشور و این دفاع مقدس کشور رو از تهاجم‌های نظامی محتمل تا حدود زیادی ایمن کرد یعنی هی گفتند که حرکت نظامی هم روی میز است اما از روی میز تکون نخورد.

یک دستاورد دیگه در دفاع مقدس این بود دفاع مقدس مرزهای ما رو گسترش داد منظورم مرزهای جغرافیایی نیست دنبال گسترش مرز جغرافیایی نیستیم مرزهای دیگر ما را گسترش داد در فلسطین مقاومت است در منطقه غرب آسیا در کشورهای گوناگون مقاومت است در عراق مقاومت است در ایران مقاومت است.

بنده نمی‌خواهم اسم کشورها را بیاورم هم در منطقه شرق منطقه آسیا هم در آفریقا هم در آمریکای لاتین خیلی از کارهای ملت ایران الگو شد برای افراد زیادی از آنها.

نیروهای مسلح اینجور هستند ایمن سازند امنیت همه چیز است نیروهای مسلح امنیت ساز هستند باید به نیروهای مسلح از جهات مختلف رسیدگی کرد.

یکی از چیزهایی که دشمنان ما رویش تکیه می‌کنند خدشه در ارزش ارزش‌های نیروهای مسلح است انواع و اقسام شیوه‌هایی که دارند توی این زمینه‌ها کار می‌کنند باید مراقب بود.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۹شهریور ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73bae430-4a32-473a-b9a9-6d0676a8fb7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات