728 x 90

اعتراف بی‌سابقه دشمن ضدبشری به استقلال مجاهدین در عراق از زبان وکیل دژخیم حمید نوری

دادگاه استیناف استکهلم سوئد - دادگاه دژخیم حمید نوری
دادگاه استیناف استکهلم سوئد - دادگاه دژخیم حمید نوری

اعتراف بی‌سابقه دشمن ضدبشری به استقلال مجاهدین در عراق

از زبان وکیل دژخیم حمید نوری

و جنون گاوی مزدوران پیشانی سیاه وزارت اطلاعات

رژیم ضدبشری آخوندی پس از ۴دهه تبلیغات کر کننده در مورد وابستگی مجاهدین به عراق و ۳۴سال پس از فروغ جاویدان، امروز ناگزیر از زبان وکیل دژخیم حمید نوری در دادگاه استیناف استکهلم اعتراف کرد که مجاهدین در عراق از هر نظر مستقل بوده‌اند.

وکیل دژخیم تصریح کرد هیچ دلیل اثباتی برای این‌که عراق در عملیات فروغ جاویدان از مجاهدین حمایت هوایی کرده باشد وجود ندارد. هیچ دلیل اثباتی مبنی بر این‌که دولت عراق در برنامه‌ریزی یا سازماندهی عملیاتی مجاهدین و ارتش آزادیبخش شرکت داشته باشد در کار نیست و ثابت نشده است که ارتش آزادیبخش ملی عملیاتی به نفع دولت عراق انجام داده باشد.

وی افزود مجاهدین گفته‌اند در تمام مدتی که در عراق بوده‌ایم هیچ دخالتی در امور عراق نداشتیم و عراق هم هیچ دخالتی در امور داخلی مجاهدین نداشته است و حتی یک دلار هم از صدام حسین دریافت نکردند. ما همه مدارک را داریم که حتی پول برق و آب را خودمان پرداخت می‌کردیم. ما از همان اول به عراق گفتیم که ما تنها چیزی که از شما می‌خواهیم زمین شماست.

وکیل دژخیم گفت کمیسیون ویژه سازمان ملل متحد بعد از جنگ کویت استقلال مجاهدین را محترم شناخت. مدیر اجرایی این کمسیون گزارش داد در بازرسی از اماکن عراق تنها یک استثنا وجود داشت، مکانی که در اختیار مجاهدین بود. مقامات عراقی گفتند این مکان خارج از کنترل عراق است. گفتگوهای دوجانبه‌ای با مجاهدین انجام شد و مجاهدین قبول کردند که کمیسیون به این مکان دسترسی داشته باشد.

وکیل دژخیم به‌نقل پروفسور اریک داوید گفت: حسام محمد امین یک مقام عراقی رسماً نوشت دولت عراق در پایگاههایی که در اختیار سازمان مجاهدین خلق قرار داده است دخالتی ندارد. وی به‌نقل از پروفسور شریف بسیونی فقید حقوقدان برجسته آمریکایی نوشت عراق هرگز کنترل روی عملیات نظامی مجاهدین نداشته است و مجاهدین مستقل عمل کرده‌اند.

 

اقرار بی‌سابقه دشمن ضدبشری مبنی بر استقلال مجاهدین در عراق و اعترافات وکیل دژخیم حمید نوری باعث شده است که مزدوران پیشانی سیاه وزارت اطلاعات و وردستان و نوچه‌های بازجویان و شکنجه‌گران را به‌شدت پریشان و سرخورده کرده به‌نحوی که به جنون گاوی مبتلا شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f93bf0d2-4698-45e7-8ed0-0c53cd1b2d4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات