728 x 90

اعتراف به مسمومیت ۱۳۰۰۰دانش‌آموز دختر در ایران

مسمومیت دانش آموزان دختر
مسمومیت دانش آموزان دختر

به‌دنبال طرح مسموم‌سازی دانش‌آموزان دختر در دهها مدرسه در شهر و روستا، معاون درمان وزارت بهداشت رژیم آخوندی روز دوشنبه ۲۲ اسفند اعلام کرد که ۱۳۰۰۰دانش آموز در اثر مسموم‌سازی به مراکز درمان مراجعه کرده و یا اورژانس بر بالین آنها رفته است.

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت رژیم در محل سازمان نظام پزشکی گفته است: طبق آمار از ۱۳هزار دانش‌آموزی که به مراکز درمانی مراجعه کرده یا اورژانس بر بالین آنها رفته است، هنوز ۱۰۰نفر در بیمارستان بستری هستند.( سایت حکومتی مشرق ۲۲ اسفند)

خاطرنشان می‌شود خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع سه ماه پس از مسمومیت دانش‌آموزان برای رد گم کنی گفت: یک اشاره‌یی می‌خواهم بکنم به این مسأله‌ٔ رایجِ این روزها که گفته می‌شود مسمومیّت دانش‌آموزان اگر واقعاً دستهایی در کار باشد و افرادی، گروه‌هایی در این زمینه دخالت داشته باشند، بایستی دستگاههای مسئول سررشته‌ٔ این جنایت را پیدا کنند.

 

خانم مریم رجوی روز دوشنبه ۱۵ اسفند در توئیتی نوشت: بعد از ۱۰۰روز، خامنه‌ای دیرهنگام بیدار شده و از ترس قیام به‌دنبال مقصری برای مسمومیت دانش‌آموزان دختر می‌گردد که البته کسی جز خودش و دستگاه‌ها و عوامل تحت امر او نیست. در غیر این‌صورت باید هیات تحقیق بین‌المللی را که از روز اول از ملل‌متحد خواستیم قبول کند، اما باید بر دامنه اعتراضات و تظاهرات بیافزاییم.

روزنامه حکومتی فرهیختگان روزنامه متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای روز ۱۶ اسفند نوشت: در ماجرای اخیر مسمومیت دانش‌آموزان رسانه‌های منتسب به ‌ مجاهدین از آن برای هجمه همه‌جانبه به جمهوری اسلامی بهره برده‌اند.

فرهیختگان افزود: مریم رجوی مسمومیت زنجیره‌یی مدارس در ۳ماه اخیر را یک اقدام عامدانه و جنایت سیستماتیک توصیف می‌کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران روز ۲۱ اسفند در اطلاعیه‌ای نوشت:

در حالی‌که ارگان‌های تحت‌امر خامنه‌ای برای چهارمین ماه متوالی به مسموم کردن دانش‌آموزان دختر ادامه می‌دهند، وزارت کشور رژیم در یک صحنه‌سازی مضحک از دستگیری «بیش از ۱۰۰نفر از عوامل مؤثر در حوادث اخیر مدارس» خبر داد و اعلام کرد تعدادی از آنها از «روی شیطنت یا ماجراجویی و با هدف تعطیلی کلاس درس... دست به اقداماتی نظیر استفاده از مواد بدبو… زده‌اند» و در یک دروغ بزرگ‌تر مدعی شد «تحقیقات از این افراد جنایتکار از جمله کشف ارتباط احتمالی آنان با سازمان‌های تروریستی مجاهدین و»... ادامه دارد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e2c30dd-aa13-4e0f-b9e4-14def4959d36"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات