728 x 90

اعتراف به فروپاشی ساختار شبکه بهداشت

کرونا در ایران
کرونا در ایران

در حالی‌که انواع سویه‌های کرونا سراسر کشور را مورد تاخت و تاز خود قرار داده است کارگزاران دست‌اندرکار خود رژیم به بی‌تفاوتی نظام و «کتمان و انکار» این «سیل مخرب» اعتراف می‌کنند.

روزنامه حکومتی مستقل ۱۷مرداد به‌نقل از موسویان پزشک و از کارگزاران رژیم نوشت: با رسیدن موج‌های به‌هم پیوسته کرونا ساختار شبکه بهداشت و درمان کشور به شکل گریز‌ناپذیری به مرز فروپاشی رسیده است. وقتی کرونا وارد کشور شد، مسئولان مربوطه از ابتدا با کتمان و انکار این سیل مخرب را ندیده گرفتند، توصیه‌های پزشکان و متخصصان سلامت نادیده گرفته شد، در همان ماه‌های اول به مردم وعده شکست کرونا دادند و با سخیف و ضعیف شمردن ویروس به مردم بیخبر، شهامت ماسک نزدن دادند. حالا و پس از بهره‌برداریهای سیاسی و پشت سر گذاشته چند هزار کشته و بیمار و بستری، جنگی را می‌بازیم که اصولاً آغاز نکرده بودیم... .


وی در پاسخ به ادعای سران حکومتی که ما به «مرحله بعد از کرونا» رسیده‌ایم گفت:
در این روزها که در سراسر کشور بیمارستانها مملو از بیماران کرونایی است و تخت برای بستری کردن بیماران پیدا نمی‌شود و در راهروها و حتی در پارکینگ و حیاط بیمارستانها بیماران را روی زمین جای داده‌اند و هر روز صدها نفر از بیماران کرونایی زندگی خود را از دست می‌دهند چگونه می‌توان از پشت سر گذاشتن بحران سخن گفت؟... .

وی در ادامه با اعتراف به پنهان‌کاریهای رژیم افزود: مقصران اصلی این اوضاع ناهنجار و اسف‌بار متصدیان و کارگزاران حکومت هستند که با ندانم‌کاری و سوء‌مدیریت این اوضاع را رقم زده‌اند. آنها از ابتدای پیدایش پاندمی کرونا حساسیت موضوع را درک نکردند و با منظورهایی حقیر روی بیماری سرپوش گذاشتند و پنهان‌کاری کردند... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41cb6704-38bc-42fe-8043-f2115ce35ced"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات