728 x 90

اعتراف به غارتگریهای نجومی و بحران بی‌راه‌حلی نظام در مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع - ۵مرداد
مجلس ارتجاع - ۵مرداد

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع روز سه‌شنبه ۵مرداد با هراس از وضعیت خوزستان، به یک فقره دزدی میلیاردی توسط مافیای رژیم در شرکت نفت اعتراف کرد.

قالیباف گفت: «تحقق اعتبار هزار میلیارد تومانی مربوط به رفع مشکلات خوزستان، به‌خصوص تنش آبی روستاهای این استان» که سال گذشته وعدهٔ آن را داده بودند، محقق نشد و در آن کارشکنی صورت گرفت».

پاسدار قالیباف هم‌چنین اعتراف کرد: «پاسخی برای سوء‌مدیریت و کم‌کاریها در خوزستان نداریم».(سایت حکومتی خانه ملت ۵مرداد ۱۴۰۰)

اعتراف در مجلس ارتجاع به غارتگری نجومی

یوسفی عضو مجلس ارتجاع روز ۵مرداد در صحن علنی مجلس ضمن حمله به رحمانی فضلی، وزیر کشور رژیم گفت: «در جریان وقوع بحرانهای بزرگ کشور مانند کرونا در سیستان و بلوچستان و شمال کشور، کم‌آبی خوزستان، آب گرفتگی شهرهای اهواز، بوشهر، بندر امام، ماهشهر یا گرانی سیمان و کمیاب شدن نان و آرد چه‌کاره بوده‌اید؟».

یوسفی به دزدیهای نجومی حکومتی هم اعتراف کرد و گفت: «شما گفتید برای ساماندهی این معضل ۲۰میلیارد تومان در اختیار ندارید، در حالی‌که همان زمان با وجود این مشکل مردم ۷۰۰میلیارد تومان برای پروژه‌های غیرضروری هزینه شد».

عضو مجلس ارتجاع: مجلس دور از مشکلات مردم دارد فعالیت می‌کند

ذاکر، عضو مجلس ارتجاع با اشاره به بن‌بستها و بحران بی‌راه‌حلی نظام، ضمن حمله به دولت روحانی گفت:

اخیر رئیس‌جمهور محترم علت این‌که برجام به نهایت نرسید و به‌عملیاتی نرسید عمده‌ترین مشکل را انداخت به‌گردن مجلس شورای اسلامی و با قطعیت و با قاطعیت به این موضوع تأکید می‌داشتند.

بابا امروز مشکلات مردم را باید ما حل بکنید قانونگذاری باید معطوف به حل مشکلات مردم باید باشد آیا شما این را می‌بینید نمایندگان؟ من که نمی‌بینم امروز واقعاً احساس کردم که مجلس دور از مشکلات مردم دارد فعالیت می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d4c6ede-42bc-40ab-9c4a-7ec4318e9639"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات