728 x 90

اعتراف به حملات گسترده به سامانه‌ها و سایتهای دستگاه سرکوب آخوندی

حمله سایبری - عکس از آرشیو
حمله سایبری - عکس از آرشیو

روزنامه حکومتی رسالت ۲۹تیر، با اعتراف به حملات گسترده‌یی که به سامانه‌ها و سایتهای دستگاه سرکوب آخوندی صورت گرفته است با ترس و وحشت به پیامدهای ادامه این حملات هشدار داد.

رسالت نوشت: در سال‌های اخیر شاهد حمله گسترده‌یی از سوی دشمنان ایران و معاندان سفت‌و سخت نظام به شرکتهایی بودیم که ماهیت استارتاپی دارند و در حوزه اینترنت فعالیت می‌کنند و عملاً آجرهایی برای بنای شبکه ملی اطلاعات ایران هستند. این شرکتها متشکل از جوانانی هستند که هیچ‌گونه فعالیتی در راستای سوگیریهای سیاسی ندارند. تحصیل کرده رشته‌های ریاضی و کامپیوترند و نخبه‌هایی‌اند توانا که توانسته‌اند در حوزه تحصیلشان، کسب‌وکارهای بزرگ و مستقل و موفقی راه بیندازند. .
... دشمنان ایران و نظام بر روی کسب‌وکارهای بزرگ و پایه‌یی اینترنت حساس هستند و چشم دیدن آنها را ندارند. آنها این کسب‌وکارها را عملاً به‌عنوان قلعه‌های نظام در فضای مجازی می‌بینند. شرایط کشور امروز به‌گونه‌یی است که در حکمرانی داخلی، باید مدام میدانهای بزرگ‌تر و تهدیدات خارجی را در نظر داشته باشیم و یک‌دم از سایه‌ای که دشمن ایجاد کرده غافل نباشیم و ایران را جزیره‌ای بی‌ارتباط با خارج در نظر نگیریم. این تذکری است که فارغ از بحثهای دیگر باید به آن توجه داشت. .

اینترنت، مخاطبان متفاوتی از تلویزیون دارد که توقعشان از اینترنت با توقعشان از تلویزیون یکسان نیست. اینترنت ذاتی آزاد، دم‌دستی، بسیار مبتنی بر عنصر جذابیت و سرگرمی، غیررسمی و انفرادی دارد...

رسانه‌های وی‌اودی هم باید متوجه باشند مردم از لحاظ تأمین حقوق مصرف‌کننده و کیفیت تولیدات دل‌خوشی از آنها ندارند. (روزنامه حکومتی رسالت ۲۹تیر). 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de1b8069-4df6-461c-a6c1-3bd6b5bbcc95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات