728 x 90

اعتراف به تنفر اجتماعی از رژیم آخوندی و حمله به معاون آخوند رئیسی جلاد

صف طولانی  برای داروهای کرونایی در مشهد
صف طولانی برای داروهای کرونایی در مشهد

روزنامه همدلی در شماره امروز یکشنبه ۲۴مرداد ضمن اعتراف به تنفر و نارضایتی اجتماعی از رژیم آخوندی، در یک حمله باندی به محمد مخبر رئیس سابق ستاد غارت و چپاول فرمان خمینی ملعون که به‌عنوان معاون آخوند جنایتکار رئیسی منصوب شده است، نوشت:

«آنچه مشخص است، این است که مقام مسئول در نهادی که عهده‌دار تهیه واکسن داخلی بوده است، به‌رغم ناکامی کامل در عمل به وعده‌ها، ترفیع گرفته و به معاونت اولی ریاست‌جمهور جدید ارتقا یافته است. ». .

سخنگوی جمعیت هلال احمر رژیم که این روزها محموله های واکسن را وارد کشور می‌کند، نیز می گوید تا اول فروردین امسال به این نهاد اجازه واردات واکسن داده نمی‌شد.

در ادامه مصطفی معین رئیس شورای عالی نظام پزشکی نظام آخوندی روز شنبه ۲۳مرداد در یک اعتراف ناگزیر گفت: اجازه واردات واکسن کرونا ندادند تا خط تولید واکسن داخلی‌شان بی رقیب باشد.

شایان یادآوری است که محمد مخبر یکی از اصلی‌ترین مهره‌های جنایتکاریست که با وعده و وعیدهای واکسن داخلی در جلوگیری از ورود واکسنهای تأییده شده سازمان بهداشت جهانی نقش اصلی را داشته و بر پایه این سیاست جنایتکارانه امروز شاهد مرگ هزاران نفر از مردم میهنمان هستیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/213108ea-b280-4b6b-8841-e4d0708c6b01"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات