728 x 90

اعتراف به اوضاع نابسامان اقتصادی و سیاست‌های اشرافی‌گری دولت آخوند روحانی

آپارتمانهای لاکچری در تهران
آپارتمانهای لاکچری در تهران

روزنامه حکومتی سیاست روز وابسته به باند غالب در مقاله‌ای به تاریخ چهارشنبه ۲۹اردیبهشت؛ با اوجگیری جنگ گرگها در آستانه نمایش انتخابات؛ دولت آخوند شیاد روحانی را زیر ضرب گرفت و به شکست سیاست‌های رژیم در مذاکرات وین اعتراف کرد.
مقاله‌نویس روزنامه؛ در ابتدا سفرهای خارجی ظریف را لاپوشانی «دست گل به آب دادن» ظریف و نوار لو رفته وی دانست و نوشت: «بعضی‌ها دست گل به آب می‌دهند سپس برای آن‌که از زیر بار فشار نقدها بگریزند راهی سفر و مأموریت خارجی می‌شوند تا در میان افکار عمومی این‌گونه جلوه دهد که سفرهای من به کشورهای اروپایی نشان از موفقیت مذاکرات هسته‌یی در وین دارد».

 

سیاست روز در ادامه با بی‌حاصل بودن و نمایشی خواندن سفرهای ظریف آنرا یک اشرافی‌گری دولت آخوند روحانی در اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم دانست و نوشت: «اوضاع اقتصادی و معیشت مردم در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری نابسامان است و این وضعیت با توجه به‌عملکرد دولت در مدیرت اقتصادی به‌وجود آمده و نمی‌توان آن را کاملاً به تحریم‌ها ربط داد.
در چنین شرایطی که مردم گرفتار مشکلات اقتصادی هستند، انجام سفرهای پر هزینه خارجی با هواپیمای اختصاصی آن هم به همراه خانواده (همسر) غیرقابل قبول است.
آنگونه که دولتمردان تدبیر و امید به سفر می‌روند، جز از اشرافی‌گری چیز دیگری نمی‌توان از آن تعبیر کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55fb0223-2459-4c78-ad38-a4ddc5a81924"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات