728 x 90

اعتراف به استفاده سپاه پاسداران از پوشش لباس کردی در عملیات علیه پایگاههای مجاهدین

اعتراف به استفاده سپاه پاسداران از پوشش لباس کردی در عملیات علیه پایگاههای مجاهدین
اعتراف به استفاده سپاه پاسداران از پوشش لباس کردی در عملیات علیه پایگاههای مجاهدین
  • اعتراف رژیم به استفاده سپاه پاسداران از پوشش لباس کردی عراقی در حملات جنایتکارانه علیه پایگاههای مجاهدین و اقرار صریح به ناکامی عملیات پر دود و دم پس از ۳۴سال.
  • چون عجله کردیم آن کار بزرگی را که جنگ نامنظم برایش برنامه‌ریزی کرده بود نتوانستیم اجرا کنیم.
  • پوشش همه با لباس کردی همه قیافه‌ها عین همان اتحادیه میهنی بود چون پوشش مردمی را هم گرفته بودیم اصلاً مشکل خاصی نداشتیم.

 

تلویزیون افق رژیم-۲۹دی۹۹: توی این قسمت از برنامه در مورد عملکرد عملیات فتح یک با مهمان ویژه برنامه مون گپ و گفتگو داریم... ... .

محمدعلی صمدی: نویسنده موسوم به دفاع مقدس:

«سال ۶۵ همون اوایل سال آقای رضایی پیگیر ماجرای عملیات ولفجر۹ یک رفت و آمد زیادی به منطقه شمال غرب داشتند که اونجا قرارگاه رمضان مستقر بود و عملیات برون‌مرزی رو در مناطق کرد نشین ایران و عراق را کنترل و هدایت می‌کرد... ... .

عملیات نفوذی و رخنه و ایذایی از اونجا مد نظر بود خود بچه‌های قرارگاه رمضان هم در این فرصت تونستند کانالهایی داشته باشند با بعضی تشکیلات کرد اپوزیسیون رژیم بعث عراق مثل اتحادیه میهنی کردستان. قبلا روابطی بود منتهی سال ۶۵ بهتر شد...».

 

مجری مجید شهبازی:

«قرارگاه رمضان تشکیل شد و این قرارگاه با همکاری نیروهای مخالف حزب بعث که اغلب از نیروهای کردستان عراق بودند و اتحاد میهنی کردستان مهمترین اونها بود عملیات‌هایی را در خاک عراق برنامه‌ریزی می‌کرد و انجام می‌داد. سال۶۴ این قرارگاه تشکیل شد و آماده‌سازی خودش و ارتباطات خودش را شروع کرد و با گروههایی که با آنها می‌خواست عملیات انجام بده با اونها ارتباط گرفت و برای سال ۶۵که سال سرنوشت نامگذاری شده بود و قرار بود فشار حداکثری و عملیات‌های مهم توش انجام بشه عملیاتی به نام فتح یک به اونها واگذار شد و طرح عملیات این‌طور بود که اونها باید به سمت شهر مهم کرکوک در ۱۵۰کیلومتری عمق خاک عراق می‌رفتند و به مراکز مهم اونجا آسیب جدی وارد می‌کردند. با همکاری اتحادیه میهنی کردستان بیش از ۴۰۰تن مهمات به‌عمق ۱۵۰کیلومتری خاک عراق انتقال پیدا کرد و گروهها باهم هماهنگ شدند که عملیات آغاز بشه حالا رزمنده‌های قرارگاه رمضان در کنار نیروهای کرد عراق آماده برای عملیات فتح یک شدند...».

 

مجری مجید شهبازی: «۱۹مهرماه ۱۳۶۵ عملیات با رمز یا زینب آغاز شد و ۳۰۰ رزمنده ایرانی در کنار بیش از ۲۰۰۰ رزمنده کرد عراقی وارد عملیات شدند. عملیاتی که توی ۱۵۰کیلومتری عمق خاک کشور عراق در شهر کرکوک باید انجام می‌شد...

اولین جایی که به آتش کشیده شد پالایشگاه نفت کرکوک بود که به‌شدت آسیب دید و بعد هم پادگان رامادان(دارامان) مورد هجوم قرار گرفت... ... . و بعد از اون هم نوبت به... ... . پایگاه سازمان مجاهدین خلق یا همان منافقین رسید که با حمله ضربتی و چریکی و نامنظم قرارگاه رمضان و نیروهای کرد مورد آتش قرار بگیره، این عملیات با موفقیت به پایان رسید و رزمنده‌ها قبل از تاریکی هوا

اولین جایی که به آتش کشیده شد پالایشگاه نفت کرکوک بود که به‌شدت آسیب دید و بعد هم پادگان رامادان(دارامان) مورد هجوم قرار گرفت.

 

پادگان دارامان (قرارگاه سردار خیابانی) متعلق به مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران را مزدور رژیم به اشتباه رامادان می‌گوید!

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8244d3e0-ad49-48c7-9918-d7010426485d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات