728 x 90

اعتراف آخوند میردامادی به بی‌اعتباری ولی فقیه و وحشت از آینده نظام: اگر روزی سایه این رهبر از سر ما کوتاه بشه اول سر شماها را می‌برند

آخوند میردامادی
آخوند میردامادی

آخوند میردامادی در نمایش جمعه روز ۱۵بهمن اصفهان وحشت خود را از بی‌اعتباری ولی فقیه و آینده نظام ابراز کرد و گفت: چرا منبر می‌روید یک دعا در حق رهبر نمی‌کنید!... اگر یک روزی سایه این رهبر و انقلاب از سر ما کوتاه بشه اول سر شماها را می‌برند.

این آخوند حکومتی افزود: مواظب باشید فرزندان‌تان گول نخورند، اگر ما این قدرت را از دست دادیم دیگه چیزی نخواهیم داشت.

وی با ترس از فوران خشم مردم گفت: چرا باید یک افسر نیروی انتظامی حق نداشته باشه از خودش دفاع بکند وقتی به او حمله میشه؟ قضیه شیراز دل همه را سوزاند و این ضعف قانون است.

آخوند میردامادی در ادامه به اختلافات و دعواهای درونی اشاره کرد و افزود: ننشینید به‌خاطر بعضی از مشکلاتی که خود رهبر بیشتر ناراحت هستند و خود امام بیشتر نگران آن بوده‌اند ولنگاری کنید حرفهای مفت بزنید.

وی در ادامه گفت: چرا خدایی نکرده نسبت به انقلاب و مقام ولایت کوتاهی می‌کنید؟ چرا منبر می‌روید یک دعا در حق رهبر نمی‌کنید؟ بخدا اگر روزی که نمی‌شود چنین روزی بخدا اگر یک روزی سایه این رهبر و انقلاب از سر ما کوتاه بشه اول سر شماها را می‌برند. رهبری را هدف قرار داده‌ ایمان مردم را هدف قرار داده است چرا این همه رسانه‌ها و این همه سایتها و این همه ماهواره‌ها علیه اعتقادات مردم دارند می‌جنگند و بسیاری را موفق شدند بی‌دین بکنند. دشمن امروز داره این ولایت را می‌کوبد  به هر عنوانی بتواند علیه این ولایت کار می‌کند. (ستاد نمایش جمعه اصفهان ۱۵بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0fe7bb5-c52d-49b8-9b77-8de53b184555"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات