728 x 90

اعتراف آخوند مطیعی به علت رسانه‌ای کردن توقیف کشتی توسط رژیم در آستانه ۱۳آبان

آخوند مطیعی امام جمعه خامنه‌ای در سمنان
آخوند مطیعی امام جمعه خامنه‌ای در سمنان

آخوند مطیعی امام جمعه خامنه‌ای در سمنان ضمن اعتراف به نمایشی بودن سناریو آزاد کردن نفتکش گفت: تاریخ وقوع این حادثه حالا نبوده، ده روز گذشته بوده است.
امام جمعه خامنه‌ای در سمنان گفت: «نیروهای آماده رزم در عملیات ترکیبی هوایی، زمینی! و دریایی با پهپاد با حمایت موشکی با هواپیما و بالگرد وارد کار شدند.
فرق معامله این بود که دفعه گذشته در خلیج‌فارس این اتفاق افتاد اما دشمن فکر می‌کرد که ما در دریای عمان دیگه حرفی برای گفتن نداریم ...
اما این تأخیر در رسانه‌ای کردن آن ممکن است برای شما این سؤال پیش بیاید چرا تأخیر؟ این هم یک نکته بسیار هوشیارانه رسانه‌یی بود که گذاشتند روز آستانه ۱۳آبان که روز استکبار ستیزی و شکست آمریکا در سفارتخانه و جاسوسخانه آمریکا در ایران بود و مدتها کش و قوس داشتیم تا به ذلت گروگانهایشان به آمریکا برگردند. در آستانه اون اعلام کردند که برگ برنده دیگه‌ای باشه و این هشداری بهترین استفاده رسانه‌یی از این جریان بشه...». (تلویزیون رژیم - سمنان ۱۴آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4996586a-a302-4613-bc63-29c23db1368a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات