728 x 90

اعتراف آخوند علم‌الهدی به هم‌جبهه‌گی شیخ و شاه علیه مصدق در کودتای ننگین ۲۸مرداد

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

آخوند علم‌الهدی، پدرزن رئیسی جلاد و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد به هم جبهه‌گی شیخ و شاه در کودتای ننگین ۲۸مرداد علیه دولت ملی دکتر مصدق اعتراف کرد.

این آخوند منفور به شیوه خمینی دجال ذوق‌زدگی آخوندهای ارتجاعی از کودتای استعماری را نشان داد و رهبر نهضت ملی کردن صنعت نفت ایران را وقیحانه مورد اهانت قرار داد و گفت:

روز ۲۸مرداد که این غائله برپا شد مردم جلوی دولت و حرکت دیگر روحانیت ندیدند، اطمینان به اینها نداشتند چون فکر می‌کردند اینها اگر بیایند بدون روحانیت بخواهند در رأس قدرت قرار بگیرند، اینها هم دو روز دیگر مردم را مثل شاه خواهند فروخت، مردم نیامدند و مردم نیامدند و این بلا درست شد. ببین عزیزان این مسأله از یک نامه تاریخی که مرحوم آیت‌الله کاشانی به دکتر مصدق در روز ۲۷مرداد یعنی یک روز قبل از کودتا ایشون نوشته دقیقاً حوادث روشن می‌شود و واقعیتها معلوم می‌شود که علی ای حال حالا اگر بنا شد مردم یک رهبری غیرمرجع تقلید غیرمجتهد جامع الشرایط و غیر از رهبر نصب شده از طرف امام زمان، مردم دنبال کس دیگر راه افتادند چقدر بدبخت می‌شوند!

در تمام جریانهای تاریخی این کشور قبل از انقلاب، این نکته بر ما ثابت شده که هر کس در برابر ولایت در برابر روحانیت قد علم کرده به میدان آمده و ادعا در این مملکت کرده یا دزد درآمد! یا مزدور اجنبی و خارجی!

(تلویزیون شبکه خراسان رژیم ۲۸مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0ba78053-c91e-41dd-bcb7-833d81887b81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات