728 x 90

اعتراف آخوند سلیمی عضو هیأت ‌رئیسه مجلس ارتجاع: ارز ۴۲۰۰تومانی در دست ۳۰۰ تا ۴۰۰نفر

معاملات دلار - عکس از آرشیو
معاملات دلار - عکس از آرشیو

آخوند سلیمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع با حمله به باند روحانی گفت: «قرار بود به‌دنبال توزیع ارز ۴۲۰۰تومانی، کالاهای اساسی به قیمت معقول به دست مردم برسد اما اکنون این ارز صرفاً در دست حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰نفر می‌چرخد و آنها نیز از این موقعیت سوءاستفاده می‌کنند».

وی با اشاره به این‌که طی ۳سال گذشته ۵۵میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰تومانی پرداخت شده که این عدد بسیار بزرگی است، ادامه داد: «سؤال این است چرا مردم نتیجه پرداخت این رقم بزرگ ارز ۴۲۰۰تومانی را ندیده‌اند؟». (سایت مجلس رژیم ۴بهمن۹۹)

شمس‌الدین حسینی: موتور دولت کار نمی‌کند ولی خروجی دارد چطور؟

شمس‌الدین حسینی نماینده مجلس و عضو کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۰، روز جمعه ۳بهمن در تلویزیون شبکه سه رژیم گفت: «۵۱میلیارد دلار از درآمد حاصل از نفت با قیمت ارزی من‌درآوردی ۴۲۰۰تومان فروخته شده گویی این‌که دولت خواسته رابطه‌اش را با اقتصاد و مردم این‌گونه تنظیم کند که من به ارز یارانه می‌دهم و جلوی افزایشقیمت کالاهای شما را می‌گیرم حالا شما ملاحظه کنید که نه تنها این اتفاق نیفتاده نه تنها در این دو سه سال گذشته ما تورم ۴۰درصدی را تجربه کردیم بلکه اتفاقاً همان کالاهایی که بیشترین یارانه را به آنها دادم یارانه ارزی یعنی چی یعنی در واقع دولت آمده ۵۰میلیارد دلار را یا ۵۱میلیارد دلار را به یک تعدادی معدود واردکننده داده این حق مردم را بعد به مردم گفته شما صف بکشید جلوی درب مغازه‌ها از اینها پس بگیرید خوب مردم چه کار کنند؟ همین الآن قیمت تخم‌مرغی که دارد فروخته می‌شود با ارز ۳۰هزار تومانی هست با ارز۳۰هزار تومان قیمت آن هست ولی در واقع آنهایی که به‌هرحال نهاده آن را تولید می‌کنند و چه و چه و وارد می‌کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/783c5a35-ed05-4264-9126-8dfe6c1729f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات