728 x 90

اعتراف آخوند رضا اکرمی به ترمز بریدگی نظام در همه چیز

رضا اکرمی از آخوندهای به‌اصطلاح جامعه روحانیت مبارز
رضا اکرمی از آخوندهای به‌اصطلاح جامعه روحانیت مبارز

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا روز دوشنبه ۱۸بهمن رضا اکرمی از آخوندهای به‌اصطلاح جامعه روحانیت مبارز گفت: در کشور همه‌ چیز ترمز بریده و کسی هم جوابگو نیست.

وی در ارزیابی خود از روند بررسی لایحه بودجه در مجلس ارتجاع گفت: وجود تحریم‌ها و نیز اوضاع و شرایط منطقه است که به ما نشان می‌دهد لازم است در چنین اوضاع و احوالی از شعارها دوری کنیم و واقع‌گرا و حقیقت‌گرا عمل کنیم. این امر باید در بررسی بودجه که برنامه دولت برای سال آتی است نیز در نظر گرفته شود.
اکرمی افزود: اما باید بدانیم که این آرزو و آرمان است. باید حقیقت و واقعیت را هم ببینیم و بدانیم که میان آنچه ما آرزو می‌کنیم و آنچه در عمل رخ می‌دهد فاصله بیشتر از این حرف‌ها است. پس نمایندگان هم در بررسی بودجه شعارها را کنار بگذارند و به واقعیات توجه کنند.
وی درباره وضعیت کشور و افزایش قیمتها گفت: در کشور همه‌ چیز ترمز بریده است از قیمت کالاها گرفته تا هزینه خدمات و مابقی موارد. قیمتها به‌سرعت بالاتر می‌روند و کسی هم جوابگو نیست.
این آخوند حکومتی افزود: گاهی نمایندگان نطق‌هایی می‌کنند و به کسانی می‌تازند و بر آنان خرده می‌گیرند که نیستند تا جواب‌شان را بدهند و از خود دفاع کنند در حالی که این تندی‌ها و نبش‌قبر کردنها فایده‌ای به‌حال کسی ندارد.
وی تلویحا به غارت اموال مردم تحت عنوان بودجه سازمانهای غارت و چپاول اشاره کرد و گفت: من چون ۲۰سال در مجلس بودم و در بررسی ۲۰ لایحه بودجه سهم داشتم باید بگویم که لازم است روند کارمان را اصلاح کنیم و مدام دفتر و سازمان جدید درست نکنیم و بودجه به آنها اختصاص ندهیم. سازمان تبلیغات و دفتر تبلیغات حوزه و حوزه هنری می‌خواهند یک کار بکنند که همان تبلیغ است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de8fc93d-cc14-42e3-8bd7-f4e9c0eeb63f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات