728 x 90

اعتراف آخوند احمد خاتمی به تنفر اجتماعی از خامنه‌ای و «شعارها علیه آقا»

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی

آخوند احمد خاتمی؛ عضو خبرگان ارتجاع در سخنانی که رسانه‌های رژیم آنرا در روز دوشنبه ۲۹خرداد منتشر کردند؛ با اعتراف به تنفر اجتماعی از خامنه‌ای گفت: «چرا توی شعارنویسی‌ها شعارنویسی علیه آقاست؟ چه کرده آقا؟ آنچه دشمن دنبال می‌کنه این است که شما را از ولایت جدا کند گرانی‌ها چه ربطی به آقا داره؟»
خاتمی در ادامه با اشاره به موج اعتراضات در قیام اخیر و هدف قیام‌کنندگان مبنی بر سرنگونی تمامیت نظام آخوندی گفت: «دومین عرصه استقامت؛ حفظ نظام است. ۴۴سال از انقلاب اسلامی گذشته با همه توطئه‌ها، توطئه‌های گسترده، ۴۴سال در اغتشاشات اخیر دشمنان شما نشان دادند عبور کردند از چپ و راست، از اصول‌گرا و اصلاح‌طلب عبور کردند، صریحاً می‌گویند برای براندازی آمدند. تراکتهایی که پخش می‌کنند به صراحت می‌گویند براندازی نظام اسلامی. بعضی‌ها بنشینند تحلیل کنند اگر شورای نگهبان کسانی را تأیید می‌کرد این اغتشاشات اتفاق نمی‌افتاد تحلیل صددرصد غلطی است. اونهایی که وارد صحنه شدند نه وقعی برای اصول‌گرا قائل هستند و اصل نظام را نمی‌خواهند».

(شبکه خبر رژیم در قزوین - سخنرانی در تاکستان ۲۶اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebefe45a-4b98-4de4-bc52-74b33cc3f341"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات