728 x 90

اعتراضی که در کف تفتیده زاینده رود صورت گرفت، ممکن است در آن جا پایان نیابد

تجمع کشاورزان و مردم اصفهان
تجمع کشاورزان و مردم اصفهان

فاضل میبدی از کارشناسان حکومتی به آتش زیر خاکستر زیر پوست جامعه و فضای گسترش خیزش‌ها هشدار داد و در مورد بحران بی‌آبی گفت: «اگر تدبیر جدی (؟!) صورت نگیرد، با بحران بزرگتری مواجه خواهیم بود. (روزنامه حکومتی آرمان ۱آذر).
وی با اشاره به ویرانگریهای رژیم در زمینه اکو سیستم و زیست‌محیطی کشور که «اصلی‌ترین جریان حیاتی» کشور است به ماحصل آن قیام و خیزش در اصفهان اشاره کرد و افزود: اعتراضی که در کف تفتیده زاینده رود صورت گرفت، ممکن است در آن جا پایان نیابد. اگر تدبیر جدی صورت نگیرد، با بحران بزرگتری مواجه خواهیم بود. اگر دقیق مدیریت نکنیم مسأله آب ما را با بحرا‌نهای بزرگتری مواجه خواهد کرد.
وی با هشدار به چشم‌اندازها تب و تاب خیزشهای اجتماعی گفت: تا دیر نشده بیاییم دست از برخی رویکردها و شعارها برداریم و تمام هم و غم خود را در جهت نجات مردم ایران به کار بریم. دولت در نطق‌های انتخاباتی وعده‌های نوید بخشی داد. حل معضل آب، تورم و‌ گرانی، بلوکه شدن ارزهای زیادی در برخی بانک‌های خارج، از هم جدا نیست. تا سیاست خارجی ما با تیغ تجدیدنظر، جراحی نگردد، نه تنها بحران آب که هیچ بحرانی درست حل نخواهد شد. امید است مذاکره پیش‌رو طوری در چرخه دیپلماسی قرار گیرد، که سایه شوم تحریم‌ها از سر این مردم کنار برود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36e31087-3b83-4348-a93b-8eb91ca05f99"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات